"Samo Zdrowie" maj 2004

21. Data: 2004-05-08 09:07:46

Temat: Re: kołchożniki - netowe szczekaczki
Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Sowa" <m...@b...pl> napisał w wiadomości
news:c7i7fp$sf0$1@news.onet.pl...

> Może teraz Ty mi wytłumaczysz z czego właściwie tak się cieszysz i czym
> próbujesz tu imponować?

myśle, że takie coś musi się bardzo cieszyć z umiejętności wysłania posta na
grupę, przecież teraz ma "opty jasny umysł", strach pomyśleć, co było kiedyś
;)))

Pozdrawiam,
Adam

22. Data: 2004-05-08 09:17:19

Od: "Adamo 2." <a...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> to jest doskonały przykład destrukcyjnego wpływu diety na osobowość
,szkoda
> tracić z oczu tak negatywny przykład diety kwasniewskiego

lub też, sytuacja polepszyła się tak, dzięki diecie kwaśniewskiego, ale czy
to możliwe, że było jeszcze gorzej? chyba nie.
Pewnie masz rację...

Pozdrawiam,
Adam

--
Kto jeszcze nie widzial co google zwraca na 3 miejscu jako odpowiedz
na slowo "kretyn" ten stracil kupe radosci... :)

23. Data: 2004-05-08 09:53:08

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Sowa w wiadomości news:c7i7fp$sf0$1@news.onet.pl pisze:

> Może teraz Ty mi wytłumaczysz z czego właściwie tak się cieszysz i
> czym próbujesz tu imponować?

Jezykiem, Sowo, jezykiem.

24. Data: 2004-05-08 10:37:10

Temat: Re: "Samo Zdrowie" maj 2004
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:c7i6fg$7lm$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl>
napisał
> w wiadomości news:c7ghe4$dd6$1@news.onet.pl...

:)

> nie odezwałem sie na tej grupie z lęku przed karą (umieszczeniem na
liście)
> :)

Tam zaraz - lęku... byłbyś w doborowym Towarzystwie krytykantów nawet
szumnie
zwanych Krytykami DO!... :)

Chaciur na przykład, to życzył sobie nawet być na pierwszym miejscu, I
co?
Nadal żyje. I nawet ma się całkiem dobrze! :D
a Marcinowi wespół z niedoścignioną annąklay rzeczywiście w tym miejscu
niewygodnie, ale co ja na to poradzę, jeśli z długich dyskusji z nimi,
mimo najszczerszych chęci nie wynikało, aby byli sympatykami DO... ;]

Aczkolwiek ta niewinna lista cosik działa na coponiektórych piorunująco,
bo
...przestali DO na grupie krytykować... ;>

Krystyna

25. Data: 2004-05-08 16:05:07

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <m...@b...pl> wrote in message news:c7i7fp$sf0$1@news.onet.pl...
> A może sam byś ruszył głową i pomyślał, a nie domagał się żeby inni robili
> to za Ciebie - bo odpowiedz jest prosta jak drut - żarłeś byle co, byle jak,
> każdego śmiecia jakiego napotkałeś, doprowadziłeś się do ruiny a teraz
> musisz cudaczyć i trzymać wyjątkowo ścisłą dietę, żeby jako tako wegetować i
> nie fiknąć orła przedwcześnie.

tyle tylko, ze dieta ta wprowadza do orgaznimu
pelno tluszczy zwierzecych, czyli mimo przymiotnika
"scisla" mozna by dodac "niezdrowa" a mimo wszystko
jak nam ali podaje, wyniki sie mu poprawily.

iwon(k)a, nieopty

26. Data: 2004-05-08 16:49:59

Od: "ali " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

$...@n...onet.p
> [...]
> "scisla" mozna by dodac "niezdrowa" a mimo wszystko
> jak nam ali podaje, wyniki sie mu poprawily.

Sowa - zawsze patrzyłem na to co jadłem i starałem sie odżywiać wg zalecen
oficjalnej medycyny - wiec nie wtym rzecz.
Przechodząc na żywienie optymalne nigdy wagi też nie używałem.
więc też chyba nie w tym żecz, że mi sie stan zdrowia i wyniki porawiły.

a tych dwóch szczeniaków chyba należy potraktować jak na to zasługują,
niech przestaną trolować.

27. Data: 2004-05-08 16:55:15

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> tyle tylko, ze dieta ta wprowadza do orgaznimu
> pelno tluszczy zwierzecych, czyli mimo przymiotnika
> "scisla" mozna by dodac "niezdrowa" a mimo wszystko
> jak nam ali podaje, wyniki sie mu poprawily.

A Ty też się nie domyślasz czemu mu się poprawiły?

To może z innej beczki - co trzeba w siebie pchać latami, żeby te wyniki
były tak fatalne, że nawet tak niezdrowa z punktu widzenia obecnej medycyny
(która poniekąd reprezentujesz) dieta jest w stanie je poprawić.
I co to za powód do radości, że się siebie do takiego stanu doprowadziło.

Sowa

28. Data: 2004-05-08 17:20:48

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Iwon(k)a wrote:

> tyle tylko, ze dieta ta wprowadza do orgaznimu
> pelno tluszczy zwierzecych, czyli mimo przymiotnika
> "scisla" mozna by dodac "niezdrowa" a mimo wszystko
> jak nam ali podaje, wyniki sie mu poprawily.

A Krystyna*Opty* wygląda na osiemnaście lat. Iwonka -- wierzysz we
wszystko, co tu optymalni piszą?

Pozdrawiam,
Karola

29. Data: 2004-05-08 17:28:57

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <m...@b...pl> wrote in message news:c7j3dc$elb$1@news.onet.pl...

> [...]
> były tak fatalne, że nawet tak niezdrowa z punktu widzenia obecnej medycyny
> (która poniekąd reprezentujesz) dieta jest w stanie je poprawić.

ty ciagle tuptasz w miejscu. niezdrowa dieta nie moze
poprawic wynikow. a nie, ze poprawia, bo lepsza niz
zadna. co do wynikow sprzed, to powiem tylko, ze
moj znajomy wegetarianin od 20 lat ma wyniki podbnie zle
(sprzed diety ali)
mozna by twoim tropem zapytac sie- co on w siebie pcha?
ale na to pytanie powinnas wiecej wiedziec niz ja, bo sama
jestes wege. od razu powiem, iz lekarz kazal mu ograniczyc
weglowodany.

> I co to za powód do radości, że się siebie do takiego stanu doprowadziło.

nie mozna sie cieszyc z poprawy wynikow???

iwon(k)a

30. Data: 2004-05-08 17:35:18

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Karolina Matuszewska" <g...@s...am.lublin.pl> wrote in message
t003.jasien.net...
> A Krystyna*Opty* wygląda na osiemnaście lat. Iwonka -- wierzysz we
> wszystko, co tu optymalni piszą?

odpowiem tak. nie zyje w przeswiadczeniu o teorii
spiskowej dziejow i nie zakladam, ze wszyscy klamia.
komentuje to co przeczytam.

iwon(k)a

kakao
Skakanka - czy to dobry sposob na zrzucenie kilku kg ?
[mm] gofry
gofry i kalorie
ćwiczenia