"Samo Zdrowie" maj 2004

71. Data: 2004-05-09 12:58:18

Temat: Re: kołchożniki - netowe szczekaczki
Od: "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krystyna*Opty*" <K...@p...onet.pl>
napisał w wiadomości news:c7l9ou$4dj$1@news.onet.pl...

> Użytkownik "Karolina Matuszewska"
<g...@s...am.lublin.pl>
> napisał w wiadomości
> news:2DA8AA784D386E48A4090BA3B1647E10011EC4ED@jplwan
t003.jasien.net...
> > Krystyna*Opty* wrote:

Mała korekta - jedna literka zmieniła sens:

> 1. To samo można powiedzieć o dobrym samopoczuciu Twoich
> znajomych i TWOIM :)
> 2. Kiedyś - przed DO - czułam się źle i coraz gorzej... :(

Krystyna

72. Data: 2004-05-09 13:12:39

Od: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krystyna*Opty* wrote:

> http://tinylink.com/?dBOALKgGxP

Ten gość ma stosowne nazwisko -- jak coś _palnie_ to nie wiadomo, czy
się śmiać czy płakać.

> że się czują dobrze? Aczkolwiek na wiele chorób pracuje się latami i
> przez wiele lat można nie odczuwać dyskomfortu :[
> 1. To samo można powiedzieć o dobrym samopoczuciu Twoich
> znajomych i TWOIM :)
> 2. Kiedyś - przez DO - czułam się źle i coraz gorzej... :(

Kobieto, ale co ma Twoje samopoczucie na i przed DO do samopoczucia
MOICH znajomych? Przestań wreszcie pisać bez ładu i składu, byle swoje
trzy grosze wtrącić.

> Ojej, skąd ten dramatyzm w Twojej wyobraźni? Nie możesz dyskutować
> bardziej spokojnie?

To była figura retoryczna... I dziwisz się, że Ci ludzie braki w
wykształceniu wypominają?

> Ale zapominasz, że ja mam za sobą długi okres dyskomfortu, z którego
> wyszłam właśnie dzięki DO.
> No i Ci Twoi znajomi pewnie są młodzi, ja w ich wieku też się czułam
> świetnie.

Pewnie są, pewnie nie są. Grunt to w rozmowie z kimś postawić swoje
założenia i potem sobie z nimi dyskutować.

> Znamienny język młodocianych... nie stać Cię na lepszy?

Krysiu -- co to za wycieczki osobiste? Przecież się tym brzydzisz...

> Co nie znaczy, że wszyscy na całym świecie z dobrymi wynikami
> czują się dobrze. Cały czas próbuję Ci powiedzieć, że patrzysz
> na świat wybiórczo, bo tak pasuje Ci do Twojej idei jaką masz w głowie.

Kobieto, ja pisałam o moich znajomych, a nie o całym świecie. To Ty tu
wykręcasz dyskusję tak, żeby tylko napisać coś o swojej diecie.

> Iwon(k)a spotyka innych wegetarian, a Ty ich nie chcesz zauważać.

Ja wiem, że teoria względności mówi o takim zakrzywieniu fal, ale jak w
ziemskich warunkach mam zobaczyć wegetarian, jakich spotyka Iwonka na
drugiej stronie globu?

> Zresztą wystarczy czytać forum czy grupę dyskusyjną wege, na których
> pojawiają się takie tematy, mimo głośnej propagandy wege-fanatyków,
> że dieta wegetariańska jest taka zdrowa.

To samo można powiedzieć o diecie optymalnej. Mimo Twojej agresywnej
propagandy ludzie na tej diecie chorują i czują się źle. Ale czucie się
źle jest subiektywne, więc pewnie są superzdrowi, tylko marudzą,
niewdzięczni. :> Albo są klonami Anny/Hanny/Jacka. :>

Pozdrawiam,
Karola

73. Data: 2004-05-09 19:34:48

Temat: gadał dziad do obrazu
Od: "ali " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

eeee - pożyjemy zobaczymy czy sa takie mądre, myślą że sa wykształcone i to
wystarczy , niby intelektualistki wręcz, ale oborą jadą czepiając się słówek
i robiąc osobiste wycieczki nie mające nic wspólnego z tematem.
powiem wam wiec po chamsku jak to wyglada - babrzecie się w gównie
wyszukując pestek, więc nie jasteście lepsze od pospolitego
niewykształconego chamstwa i ponadto brak wam doświadczenia życiowego.
załosna inteligencja dziecinada

74. Data: 2004-05-09 21:33:02

Od: Marcin 'Cooler' Kuliński <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Karolina Matuszewska w wiadomości
t003.jasien.net pisze:

> Krysiu -- co to za wycieczki osobiste? Przecież się tym brzydzisz...

E tam, raczej ja to "rajcuje". Docen jednak fakt, ze zostalas nazwana
mlodociana :) Niepokoja jedynie te trzy male kropki...

75. Data: 2004-05-10 07:14:47

Temat: Re: gadał dziad do obrazu
Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ali " <a...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> wyszukując pestek, więc nie jasteście lepsze od pospolitego
> niewykształconego chamstwa i ponadto brak wam doświadczenia życiowego.

trzeba zakończyć babranie się w gównie zwanym dieta optymalna i zaprzestać
wyszukiwania pestek uważanych przez coponiektórych za rodzynki.
ja kończę zniżanie się do poziomu reprezentowanego przez alego,krysie
,leszka,slawka,gapy oraz kilku mniej aktywnych prymitywnych typków.
zniżanie się do ich poziomu przestało mnie bawić ,a zaczęło irytować .

76. Data: 2004-05-10 09:46:37

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> zamiast tracic czas na calkowicie nieudana zabawe w dedektywa

Ja uważam, że bardzo udaną.
I raczej żadne zapewnienia i zmiany tematu nie odwiodą mnie od tego
przekonania.

Sowa

77. Data: 2004-05-10 09:50:46

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a moglabys nam dac namiary na te nowosci?

Rozpowszechnia tę tezę i podtrzymuje uparcie rolę chlamydii jako jednych ze
sprawców tak dużej zachorowalności na arteriosklerozę, frankfurcki
mikrobiolog prof. Stille.

Sowa

78. Data: 2004-05-10 13:31:26

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <m...@b...pl> wrote in message news:c7nj1p$gq7$1@news.onet.pl...
> Ja uważam, że bardzo udaną.

widze.

> I raczej żadne zapewnienia i zmiany tematu nie odwiodą mnie od tego
> przekonania.

mniejsza z tym. najwazniejsze zebys mi odpowiedziala
na pytania o odpowiedz na ktore prosze chyba juz 4 raz.
- co trzeba jesc wczesniej , zeby dieta miazdzycotworcza
pomogla w obnizeniu czynnikow mizazdzycowych?
- jakie znaczenie ma chlorofil z naszym orgaznizmie?

czekam wiec na odpowiedz.

iwon(k)a

79. Data: 2004-05-10 14:18:19

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sowa" <m...@b...pl> wrote in message news:c7nk73$3i9$1@news.onet.pl...
> Rozpowszechnia tę tezę i podtrzymuje uparcie rolę chlamydii jako jednych ze
> sprawców tak dużej zachorowalności na arteriosklerozę, frankfurcki
> mikrobiolog prof. Stille.

dzieki, w wolnej chwili poszperam, a co z ta dieta?

iwon(k)a

80. Data: 2004-05-10 15:47:10

Od: "Sowa" <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> "Sowa" <m...@b...pl> wrote in message
>
> dzieki, w wolnej chwili poszperam, a co z ta dieta?

A nie wiem, gdzieś pisałam i nie wiem gdzie to jest. Amba zjadła. :-/
W każdym bądź razie chodziło mi o to , o czym już pisałam, np.:
"tylko makabryczne ilości
pochłanianego cukru w różnych formach."
Lub:
" I z tego co znam zalecenia, to przede
wszystkim lekarze nalegają na wykluczenie z diety produktów składających się
z mąki, cukru i jaj _razem_ "

Sowa

A jak Ci się podoba kolejne wystąpienie Alego?

kakao
Skakanka - czy to dobry sposob na zrzucenie kilku kg ?
[mm] gofry
gofry i kalorie
ćwiczenia