Re: kolor szkieł?

From: Theli <p...@w...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
Subject: Re: kolor szkieł?
Date: Thu, 01 Mar 2007 10:32:19 +0100

Carrie napisał(a):

> Na pewno można zamówić przyciemnione na stałe szkła optyczne. Czy da
> się przyciemnić te, które już się ma w okularach, nie wiem - najlepiej
> zadzwonić do dowolnego salonu optycznego i zapytać fachowca.

Ja na lato mam zwykle okulary z doczepianymi na magnesiki
,,sciemniaczami'', czyli jakby drugimi szklami (juz nie optycznym, ale
po prostu ciemnymi). Okulary bez nich wygladaja jak zwykle okulary, po
doczepieniu - jak ciemne okulary. Oba szkla sa tak blisko siebie, ze nie
widac bardzo, ze cos jest z nimi nie tak :) Po wejsciu ze slonca do
ciemnego pomieszczenia wystarczy jeden ruch reka, zeby z ciemnych
zrobily sie normalne - fotochromy potrzebuja troche czasu.

th