komputer

11. Data: 2003-02-05 21:29:19

Temat: Re: komputer
Od: "Peterphk" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Brednia. Nie gniewaj sie - nie ma okularow, ktore by usuwaly na stale wade
> wzroku.

Nie znam zadnego okulisty ktory by powiedzial inaczej jak ty, ale skoro
innym pomoglo to do czego to zaliczyc ??? Cud ??? Okulary sa oczywiscie
niesoczewkowe ...

> Paranaukowej? daj namiary, konkrety.....bo stale to wszystko dla mnie
takie
> jakies zamglone jest......

Moge zeskanowac i wyslac tobie papierek z "ocena przydatnosci medycznej"
jezeli to cos tobie pomoze (jak chcesz to podaj na jakiego email'a wyslac).

> No.....super producent to to nie jest....a powiem Ci tak...jezeli to jest
> taka bomba....to dziwie sie, ze jeszcze nie opatentowane i nie idzie na
> eksport.....przeciez taki hit na pewno szedlby na pniu....informowalyby o
> nim czasopisma specjalistyczne....itd. itp.....nagrody, sukces nauki
> swiatowej.....hmmmm.....cos mi tu nie gra.....a ile kosztuja te cuda?

Stosowanie tego wymaga troche samozaparcia bo trzeba codziennie nosic to
przez co najmniej kilkanascie minut (najlepiej 1-2h). I pierwszych efektow
nie widac po kilku dniach tylko po 1,5 miesiaca regularnego noszenia. Moze
to Cie zdziwi, ale okulary te pozwalaja po pewnym czasie na odstawienie
okularow soczewkowych i chodzenie bez zadnych okularow (oczy sie nie mecza,
a ostrosc widzenia poprawia). Problem to tylko rodzaj wady wzroku. Nie przy
kazdej noszenie tych okularow przynosi jakies efekty (jest to dokladnie
napisane w instrukcji).
Co do patentow to zostalo to wymyslone 2000 lat temu:) Wtedy nie bylo biur
patentowych chyba:)
Cena to mniej wiecej 60zl. Nie jest to majatek, a zaloze sie ze byle oprawki
potrafia byc drozsze ...
Sprobowac nic nie szkodzi ... a jak ludziom pomaga to po co to negowac ?

12. Data: 2003-02-06 18:05:49

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie znam zadnego okulisty ktory by powiedzial inaczej jak ty,

Bo jestesmy lekarzami, specjalistami w tej dziedzinie. Nasza wiedza nie
pozwala nam na myslenie inaczej, a zwlaszcza wbrew nauce.

> Moge zeskanowac i wyslac tobie papierek z "ocena przydatnosci medycznej"
> jezeli to cos tobie pomoze (jak chcesz to podaj na jakiego email'a
wyslac).

ok, wyslij: o...@o...org.pl
ale dalej mi nie przedstawiasz, gdzie o tym pisano i co....nie masz tej
literatury?

Problem to tylko rodzaj wady wzroku. Nie przy
> kazdej noszenie tych okularow przynosi jakies efekty (jest to dokladnie
> napisane w instrukcji).

O...i zaczyna sie cos wyjasniac.....

> Co do patentow to zostalo to wymyslone 2000 lat temu:) Wtedy nie bylo biur
> patentowych chyba:)

Mam wrazenie ze zaczynamy mowic o wykorzystywaniu stenopii.....ale
poczekamy, zobaczymy....

> Cena to mniej wiecej 60zl.

Toz to zlodziejstwo w bialy dzien....60 zl?????????

> Sprobowac nic nie szkodzi ... a jak ludziom pomaga to po co to negowac ?

A sprobowales tak miesiac ich nie uzywac? Bo jestem ciekawy czy poprawa sie
utrzymala i czy dalej nie masz wady....

casus

13. Data: 2003-02-06 20:40:02

Od: Klasyk <k...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 3 Feb 2003 19:07:16 +0100, "Peterphk"
<z...@p...pl> wrote:

>- okulary ayurwedejskie (pierwsze co mozna zauwazyc to wlasnie nieodczuwanie
>zmeczenia oczu przy dlugiej pracy przed kompem) - stosuje juz je od jakiegos
>czasu (1-2h dziennie do ogladania TV) i efekty juz widac ...

Jak one dzialaja?
Czy mozna je polaczyc z normalnymi (astygmatyzm :( )

14. Data: 2003-02-06 21:24:04

Od: "Peterphk" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Problem to tylko rodzaj wady wzroku. Nie przy
>

> O...i zaczyna sie cos wyjasniac.....

Nigdy nie pisalem, ze dziala na wszystkie wady wzrodku:) Ale sa zdecydowanie
bardziej uniwersalne niz dowolne okulary soczewkowe ...

> Toz to zlodziejstwo w bialy dzien....60 zl?????????

ile kosztuja najtansze okulary (szkla + oprawki) (bez zadnych refundacji)
???

> A sprobowales tak miesiac ich nie uzywac? Bo jestem ciekawy czy poprawa
sie
> utrzymala i czy dalej nie masz wady....

W tym momencie nie ma to zadnego sensu bo dopiero zaczelem ich uzywac. Jak
stwierdze, ze wada zminimalizowala sie do tego stopnia, ze nie musze ich
nosic to zrobie przerwe ...

15. Data: 2003-02-06 21:36:27

Od: "Peterphk" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jak one dzialaja?
> Czy mozna je polaczyc z normalnymi (astygmatyzm :( )

Z tego co czytalem to na astygmatyzm tez pomagaja, ale nie moge powiedziec
na 100% bo nie testowalem na osobach z taka wada. W momencie zalozenia
okularow ayurwedyjskich zdejmuje sie normalne. Jezeli twoja wada nie jest
duza mozna stopniowo starac sie nie uzywac okularow soczewkowych (jezeli
nastapi poprawa widzenia).
Najlepiej jakbys znalazl kogos kto ma takie okulary i wyprobowal przed
zakupieniem (na pewno nie zaszkodza).

16. Data: 2003-02-06 22:13:58

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

No i przeczytalem te instrukcje:-)
Nie chce jej cytowac w calosci i komentowac po kolei ale.....tylko male
uwagi.
Wyraznie jest tam napisane cos, o czym Ty wogole nie wspominasz, a
mianowicie:
"Nie jest wskazane stosowanie tych okularow w sytuacji wymagajacej napietej
uwagi.(-) Najlepsze wyniki otrzymano u pacjentow z zacma korowa i
pseudofakii we wczesnym okresie pooperacyjnym
PRZED DOBRANIEM OSTATECZNEJ korekcji optymalnej oraz w starczowzrocznosci
przy korekcji do blizy.
ZE WZGLEDU NA OGRANICZANIE POLA WIDZENIA I POGORSZENIE KOMFORTU WIDZENIA
OKULARY NIESOCZEWKOWE NIE MOGA ZASTAPIC KLASYCZNYCH OKULAROW OPTYCZNYCH."

I komentarz mysle, ze zbyteczny. Jesli ktos chce, prosze bardzo, moze sobie
uzywac metod staroindyjskich, ale nie jest sie w stanie zastapic nimi
normalnej korekcji okularowej.
Mysle, ze przeoczyles te rzeczy - a zwlaszcza wyniki badan klinicznych.

Zacytowalem to ku przestrodze, aby osoby chcace kupic te okulary wnikliwie
przeczytali instrukcje i wyniki badan klinicznych. Juz pomijam uwage, ze
"boczne oslonki (-) w trakcie uzywania groza urazem oka"....brrrrrrrrr:-(

jak mawiaja znane osoby z TV - JESTEM na NIE !

pozdrawiam

casus

17. Data: 2003-02-06 22:26:48

Od: "Robert" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

news:b1umng$hvr$1@inews.gazeta.pl, casus <c...@g...pl>:

> pomijam uwage, ze "boczne oslonki (-) w trakcie uzywania groza urazem
> oka"....brrrrrrrrr:-(

To sa te okulary, ktore zastepuja mruzenie oczu? ;)

BTW, tak z 20 lat temu niektorzy okulisci zapisywali serie szkiel
korekcyjnych i cwiczenie w domu z tablica. Mojemu koledze podobno cofnela
sie dzieki temu wada wielkosci -2-3D w wielu kilkunastu lat - tak twierdzil.

--
Robert

18. Data: 2003-02-06 22:35:46

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> To sa te okulary, ktore zastepuja mruzenie oczu? ;)

Dokladnie tak, kilkanascie dziurek - tzw stenopia....jak ktos ma wade i
spojrzy przez malutka dziureczke zawsze widzi wyrazniej - to caly efekt ich
dzialania. Tu nie ma dzialania leczniczego !!!

> [...]
> korekcyjnych i cwiczenie w domu z tablica. Mojemu koledze podobno cofnela
> sie dzieki temu wada wielkosci -2-3D w wielu kilkunastu lat - tak

Wtedy tez byly okulary za darmo, dzisiaj kasa chorych daje znizke ok.16 zl
:-((((
Oczywiscie - takimi cwiczeniami, jak slusznie napisales KOREKCYJNYMI mozna
przyspieszyc cofanie sie nadwzrocznosci. Przy krotkowzrocznosci to jest
niemozliwe, aczkolwiek mozna tak wzmocnic miesnie akomodacyjne.

pozdrawiam

casus

19. Data: 2003-02-07 10:19:27

Od: "Peterphk" <z...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
ich
> dzialania. Tu nie ma dzialania leczniczego !!!

tzn. cofanie sie wady wzroku to nie dzialanie lecznicze ???:)

> Oczywiscie - takimi cwiczeniami, jak slusznie napisales KOREKCYJNYMI mozna
> przyspieszyc cofanie sie nadwzrocznosci. Przy krotkowzrocznosci to jest
> niemozliwe, aczkolwiek mozna tak wzmocnic miesnie akomodacyjne.

Ja tez zacytuje kogos :))) "jak niemozliwe jak mozliwe"

Przy krotkowzrocznosci okulary ayurwedyjskie tez dzialaja, ale mozna nimi
skorygowac tylko male wady (ja wlasnie taka posiadam i jest ona dosyc
uciazliwa). Nie mam zamiaru skazywac siebie na dozywotnie noszenie okularow.

20. Data: 2003-02-09 17:31:48

Od: "casus" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ich
>
> tzn. cofanie sie wady wzroku to nie dzialanie lecznicze ???:)

Nie istnieje cofanie wady krotkowzrocznosci, nawet jezeli potrafisz widziec
troche lepiej niz wczesniej wada i tak pozostaje - wez sobie wreszcie
poczytaj troche o wadach wzroku. A najlepiej 3 klasa liceum - fizyka i
optyka.

> Ja tez zacytuje kogos :))) "jak niemozliwe jak mozliwe"

Bzdura

> [...]
> skorygowac tylko male wady (ja wlasnie taka posiadam i jest ona dosyc
> uciazliwa). Nie mam zamiaru skazywac siebie na dozywotnie noszenie

Twoj problem - nie wiem w jakim jestes wieku, ale pogadamy za 10 lat:-)))

Aha....jakos nie zajales stanowiska do moich uwag o instrukcji do tych
okularow, ktora mi przeslales i zaleceniach tam zapisanych.

casus

Kamienie kałowe
Jak opoznic lysienie ???
Prostowanie przegrody nosowej