Re: konkubinat raz jeszcze

Data: 2002-02-25 23:13:33
Temat: Re: konkubinat raz jeszcze
Od: "Jolanta Pers" <j...@u...com.pl>

DL napisał(a) w wiadomości: ...
>Witaj ulast,

>Dziękuję.

Niezamaco. Na mnie zawsze możesz liczyć.

>Mimo, że mnie nie oszczędzasz, masz klasę.

Miło, że to zauważyłeś.

>Czepianie się nicka, wycieranie butów nazwiskiem...szkoda gadać.

Powtórzę po raz kolejny: jak dla mnie, samo wymienienie czyjegoś nazwiska
nie ma nic wspólnego z jego szarganiem, bo ja się swojego nie wstydzę i
współuczestnicy dyskusji mogą je sobie przetwarzać do woli, ja nie nie
jestem Pan "Arek" Biuro i pozywać nikogo o to nie będę. Więc uwagi o
"szarganiu" czytam z pewnym zdziwieniem, bo są one dla mnie całkowicie
niezrozumiałe, a mój szacunek dla współdyskutantów, jakkolwiek głęboki, nie
obejmuje anytycypowania ich prywatnych przekonań, gustów, upodobań,
resentymentów, kompleksów, sympatii, antypatii, świrów, odpałów, zboczeń,
poglądów, motywów, zasad lub równoważnych z powyższymi.

Co do nicka - tak, czepiam się. Dlatego, że pasuje on do Ciebie jak rybie
rower. I zupełnie nie rozumiem, czemu używasz w charakterze nicka inicjałów
faceta będącego IYO "zakłamanym zwyrodnialcem".

JoP

--
j...@m...pl j...@u...com.pl
http://www.sf.magazyn.pl