Re: kontrolowany kieliszek

Data: 2005-07-27 21:45:57
Temat: Re: kontrolowany kieliszek
Od: "Lea" <e...@p...fm>

Użytkownik "ALEX" <k...@s...us> napisał w wiadomości
news:dc8qua$buf$1@inews.gazeta.pl...

> W sensie ile czasu jestem alkoholikiem, czy jakie mam korki ? Piję od
> +- 10 lat, kiedyś miewałem ciągi po 3-5 dni, od ponad roku mam tylko
> jeden dzień, nastepny to trzeźwienie. Czasami zdarza się drugi dzień
> ale to +- jeden na 20 takich dni.

> U mnie tak to wygląda, czasami nastawiam się na to że wypiję okresloną
> ilość alkoholu i nawet grama więcej, mimo że ciąg szarpie mi
> wnętrzności ]:->

Nie o takie picie kontrolowane mi chodziło. To alkohol cały czas kontroluje
Ciebie. Żyjesz po to żeby móc się napić, owszem wtedy kiedy sobie na to
pozwolisz. Ale to ciągle alkohol jest w centrum twojego życia. Zaprząta
twoje myśli i jest jedyną przyczyną twojej aktywności. To jest właśnie
uzależnienie.
A mi chodzi o możliwość uniezależnienia się od alkoholu, o postawę typu "ani
mnie grzeje ani ziębi" a jak akurat rozgrzeje to tylko na godzinę a nie na
następne 10 lat.

Lea