Re: kontrolowany kieliszek

Data: 2005-07-27 18:25:42
Temat: Re: kontrolowany kieliszek
Od: "ALEX" <k...@s...us>

*Lea*-san ni au koto ha itsumo tanoshii ]:->

Pierwszy raz się odzywam więc witam wszystkich ]:->
> Ponoć jedyną skuteczną terapią dla alkoholików są właściwie tylko
> grupy AA i kompletne wykreślenie alkoholu z życiorysu.

Z pewnego punktu widzenia racja. Ale nie tylko AA, są też grupy dla
alkoholików, które prowadzą doświadczeni terapeuci, czasami lekarze.

> Gdzieś
> czytałam, że na zachodzie starają się wprowadzać tzw. picie
> kontrolowane tzn. żeby alkoholik nie rezygnował zupełnie, do końca
> życia z alkoholu, ale aby mógł od czasu do czasu wypić kieliszek z
> procentem, no i żeby to nie był oczywiście początek "ciągu".

Niegłupi pomysł ]:->

> Ciekawa jestem czy komuś się może udało coś takiego, czy zna
> alkoholika, który potrafi kontrolować picie.

Zmartwię wszystkich dookoła, to jest możliwe ]:-P
Picie dziele na 3 tryby
- Picie bez liczenia się z konsekwencjami, wiadomo piję na umór
- Picie określonej dawki alkoholu, może być duża, ale ściśle
określona, niezależnie od konsekwencji, czasami nawet nie czuję że coś
wypiłem. To raczej z gatunku picia towarzyskiego.
- Picie małych dawek, często wieczorem zdarza mi się wypić 2-4 piwa,
potem szybko spanko. Następnego dnia do roboty, szybki alkomat, 0.00 i
dobrze jest

> Chociaż pewnie powinnam się zapytać dlaczego w przypadku alkoholu
> to nie jest możliwe? A może jednak ktoś uważa, że jest?

Owszem to jest możliwe ]:-P
Od +- czterech lat wiem że jestem alkoholikiem i praktycznie wzyscy
moi znajomi wiedzą albo się przynajmniej domyślają. Chodziłem kiedyś
na jakieś grupy wsparcia, czy jak to się zwie, ale picie jest takie
fajne ]:->

--
ALEX Lodzermensch, nihon no teikoku no fanatikku na fan, chugoku no
nekkyousha ]:->