kotlety

1. Data: 2003-05-06 16:28:19

Temat: Re: kotlety
Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Omega wrote:

> Robię uroczyste przyjęcie. Poszukuję oryginalnego przepisu na kotlet z
> piersi kurczaka. Z góry dziękuję

Napisz, ktory Ci odpowiada, to podam przepis:

Piersi kurzece:
z cynamonem
z pesto
z kaparami
nadziewane ziolami
nadziewane rodzynkami
smazone w glebokim oleju z chrupiaca skorka
w sosie smietankowym
w sosie czosnkowym
panierowane migdalami
panierowane swieza buleczka
zapiekane w sosie serowym
zapiekane z szynka parmenska
itd

Wspomne, ze wiekszosc tych przepisow jest w archiwum naszej grupy.

Magdalena Bassett

1. Data: 2003-05-06 16:35:58

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett napisał:

> [...]
> zapiekane z szynka parmenska
> itd
>
> Wspomne, ze wiekszosc tych przepisow jest w archiwum naszej grupy.

Szukalam Magdo w archiwum i znalazlam kilka tych przepisow ale
prosilabym Cie o podanie, przepisow na piersiatka z pesto, nadziewane
ziolami i panierowane swieza buleczka bo tych nie znalazlam.

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-05-06 16:45:40

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Magdalena Bassett" <m...@o...com> napisał w wiadomości

> z kaparami
> zapiekane w sosie serowym

a ja bardzo prosze na te z kaparami (czy nadadza sie z solanki, bo akurat
mam w domu strasznie duzo?)
i jeszcze, jesli mozna w sosie serowym, niam :)

pozdrawiam serdecznie
przejedzona Dorota

1. Data: 2003-05-06 16:47:49

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "walkie!" <w...@w...net.pl> napisał w wiadomości

> Szukalam Magdo w archiwum i znalazlam kilka tych przepisow ale
> prosilabym Cie o podanie, przepisow na piersiatka z pesto, nadziewane
> ziolami i panierowane swieza buleczka bo tych nie znalazlam.

Hej Walkie :)
Jak wyszperalas w archiwum te, o ktore ja prosilam przed chwila, to wklej mi
s'il vous plait
w sosie seowym i z kaparami :)

wkn

1. Data: 2003-05-06 17:35:40

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

"walkie!" wrote:
> Szukalam Magdo w archiwum i znalazlam kilka tych przepisow ale
> prosilabym Cie o podanie, przepisow na piersiatka z pesto, nadziewane
> ziolami i panierowane swieza buleczka bo tych nie znalazlam.

PESTO
Na grillu:
Usmazyc piersi kurze na grillu, po przewroceniu posmarowac pesto jak
majonezem, przykryc plastrem sera, grillowac az mieso bedzie gotowe.
(Mozna tak samo na patelni)

W piecu:
1.Przygotowac calego kurczaka. Pod skore na piersi i nogach wsunac
palcami troche pesto. Piec normalnie, podlewajac.

ZIOLA
Piersi ze skora i koscia umyc, osuszyc i popieprzyc. Pod skore wsunac
palcami 2 lyzki posiekanych ziol na jedna piers i rozprowadzic pod cala
skora. Smazyc na patelni skora dolu najpierw, a gdy sie zbrazowi,
odwrocic, i smazyc na malym ogniu pod przykryciem. Mozna tez przykryc
nie-nadziane piersi w brytfance gaza zlozona w kwadrat, namoczona w
winie i stopionym masle, w ktorej pomiedzy warstwami sa rozprowadzone
posiekane ziola.

BULECZKA swieza

W blendzerze zemlec kawalek jasnego chleba bez skorki. Panierowac piersi
kurze w smietance zbeltanej z jajkiem, potem w swiezej buleczce, smazyc
w 1/2-1/2 maslo z olejem.

Magdalena Bassett

1. Data: 2003-05-06 17:38:42

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Wkn wrote:

> w sosie seowym i z kaparami :)
>
> wkn

Z kaparami

http://tinylink.com/?tS3qFVjBUx

W sosie serowym podam pozniej, nie moge znalezc w archiwum, a tu mi sie
klienci dobijaja, wiec lete...

MB

1. Data: 2003-05-06 17:40:50

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Wkn napisał:
> [...]
>>

> Hej Walkie :)
> Jak wyszperalas w archiwum te, o ktore ja prosilam przed chwila, to wklej mi

Tych tez nie znalazlam ale sie nie pytalam bo a) kaparow nie lubie b)
sos serowy do piersi kurzych robie sama, zapewne inaczej niz Magda ale
nam smakuje :)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-05-06 17:43:33

Od: "walkie!" <w...@w...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> W blendzerze zemlec kawalek jasnego chleba bez skorki. Panierowac piersi
> kurze w smietance zbeltanej z jajkiem, potem w swiezej buleczce, smazyc

Dzieki wielkie, brzmia smacznie :-)))) Jutro bede z pesto robic :-)

walkie! - GG: 411958
w...@w...net.pl
http://walkie.cegla.art.pl
Nawet ząb bywa wstawiony

1. Data: 2003-05-06 23:21:16

Od: z...@o...pl (Monika Zarczuk) szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zapiekane z szynka parmenska
> itd
>
> Wspomne, ze wiekszosc tych przepisow jest w archiwum naszej grupy.

A czy ja mogę ślicznie poprosić na prv? :)

1. Data: 2003-05-07 02:15:02

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Monika Zarczuk wrote:
> A czy ja mogę ślicznie poprosić na prv? :)
>
> --
> Archiwum grupy: http://niusy.onet.pl/pl.rec.kuchnia

A konkretnie o ktory przepis Ci chodzi, no bo chyba nie o wszystkie?

MB

Ciasto marchewkowe
placki ziemniaczane
RE: Ser feta
O urokach mieszkania w Toruniu (troche OT)
syrop z kwiatów mniszka-kto ma przepis?