krakowska i plesn

1. Data: 2004-10-28 12:14:38

Temat: krakowska i plesn
Od: m <...@...ch> szukaj wiadomości tego autora

witam
dostalam krakowskawa* kielbase od tesiowej- jechala z PL
jakies 12 godzin, pozniej lezala ok 2 dni w lodowce w worku.
gdy ja w koncu dostalam, pokryta byla bialym nalotem, tesciowa
ja obmyla, wytarla i schowala mi do lodowki.
krakowskawa znow ma bialy nalot, a w niektorych rowkach
zielona plesn.
wyrzucilabym ja- mimo ze do jedzenia sciagam skore, ale nie
chce, zeby wyszlo po raz kolejny, ze marnuje pyszna polska
kielbache z takim trudem dowieziona do mnie,
pls, moge wyrzucic? boje sie ja podac komukolwiek, nawet obrana.
pozdrawiam
magda
*nie mam pojecia, z jakiej firmy i z jakiego zwierza, rozowa
jest...

1. Data: 2004-10-28 12:36:35

Temat: Re: krakowska i plesn
Od: "batory" <b...@p...wywaltoonet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Krakowska sie robi ze swini, czyli jest wieprzowa ;-)
Nic jej nie jest, umyj w cieplej wodzie szczoteczka. I tyle. Polskie
kielbasy sie nie psuja.
Mozesz zdjac skórke, ale niekoniecznie. Kielbasa z duza doza
prawdopodobienstwa jest jadalna.
Pozdrówka - Agnieszka (bardzo smutna, bo rower ukradli buuuu)

1. Data: 2004-10-28 12:45:52

Od: m <...@...ch> szukaj wiadomości tego autora

batory wrote:

> [...]
> kielbasy sie nie psuja.
> Mozesz zdjac skórke, ale niekoniecznie. Kielbasa z duza doza

dzieki,
dlatego pisalam krakowskawa, ze rownie dobrze mogla byc a'la
krakowska z indyka.
z duza doza powiadasz...od jutra przez caly tydzien mam gosci,
mam nadzieje, ze nic im nie bedzie ;)

> Pozdrówka - Agnieszka (bardzo smutna, bo rower ukradli buuuu)

wspolczuje,
z piwnicy?

magda

1. Data: 2004-10-28 13:06:39

Od: "gdaMa" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "m" <...@...ch> napisał w wiadomości
> witam
> dostalam krakowskawa* kielbase od tesiowej- jechala z PL
> jakies 12 godzin, pozniej lezala ok 2 dni w lodowce w worku
> pls, moge wyrzucic? boje sie ja podac komukolwiek, nawet obrana.

taki skarb ratuje się dotąd dopóki sam z lodówki nie ucieka ;)
sposób batory na umycie szczoteczką i wysuszenie stosowałam na obczyźnie
wielokrotnie i żyję :-)
Jeżeli w środku jest różowa, nie ślimaczy się i nie capi - można jeść.

gdaMa (Magda),
adres nadawczy to spampułapka...
odbieram z mmmki(małpa)wp(kropka)pl

1. Data: 2004-10-28 13:10:32

Od: m <...@...ch> szukaj wiadomości tego autora

gdaMa wrote:

> [...]
> wielokrotnie i żyję :-)
> Jeżeli w środku jest różowa, nie ślimaczy się i nie capi - można jeść.

uff, no to dobrze,
najbardziej balam sie tego lezenia w worku, sama czesto
przywoze miecho z PL, ale raczej zawiniete w papier.
krakowskiej z zielonym w zakamarkach nigdy nie mialam, biale-
owszem.
pozdr.
magda

1. Data: 2004-10-28 14:21:25

Od: "Marek Rzezwicki" <n...@r...nospam.kon.pl> szukaj wiadomości tego autora

> dostalam krakowskawa* kielbase od tesiowej- jechala z PL

mozesz ja jeszcze przeplukac w lekko zakwaszonej zimnej wodzie (ocet,
cytryna, kwasek) przestanie byc obslizgla i zatraci stary zapaszek

pzdr.
Beata

1. Data: 2004-10-28 14:26:51

Od: m <...@...ch> szukaj wiadomości tego autora

Marek Rzezwicki wrote:

> mozesz ja jeszcze przeplukac w lekko zakwaszonej zimnej wodzie (ocet,
> cytryna, kwasek) przestanie byc obslizgla i zatraci stary zapaszek

sliska nie jest, ale wyglada nieciekawie.
bede obierac ze skorki.
m.

1. Data: 2004-10-28 14:29:47

Od: "Marek Rzezwicki" <n...@r...nospam.kon.pl> szukaj wiadomości tego autora

> sliska nie jest, ale wyglada nieciekawie.
> bede obierac ze skorki.
> m.

obmyj ja przed obraniem ze skórki, nawet jak nie jest obslizgla, spróbuj na
kawalku a sama zobaczysz róznice

Beata

1. Data: 2004-10-28 16:04:39

Od: "Gosi@" <q...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "m" <...@...ch> napisal w wiadomosci
> [...]
> gdy ja w koncu dostalam, pokryta byla bialym nalotem, tesciowa
> ja obmyla, wytarla i schowala mi do lodowki.

moze to byla zwykla sol ...... ale wygladala brzydko

1. Data: 2004-10-28 16:28:50

Od: m <...@...ch> szukaj wiadomości tego autora

Gosi@ wrote:

> moze to byla zwykla sol ...... ale wygladala brzydko

to biale moglo byc sola, ale to zielone- zdecydowanie plesn, z
lupa ogladalysmy :)
magda

ciasto daktylowe,moze i czekoladowe?
drożdżówka - potrzeba mi konstruktywnej krytyki...
pierogi ruskie
Z arcydzieglem
Przepisy na grzybowe potrawy