Re: kredyt na dom

Data: 2010-03-24 19:50:49
Temat: Re: kredyt na dom
Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl>

On Tue, 23 Mar 2010 21:01:22 +0100, "Adax" <A...@o...pl> wrote:

>Witam! Może tutaj Ktoś z Was pomoże i doradzi odnośnie kredytu hipotecznego
>na dom. 200 tys zł/10 lat i wklad wlasny drugie tyle. Wyszło mi, że w
>efekcie przez 10 lat trzeba przepłacić ok. 35%, a n 8 lat już 27%...
>
>Tutaj: http://www.rp.pl/artykul/7,446168_Zmiany_na_korzysc_
klientow.html
>Citi jest opiewany...
>Tutaj kalkulator:
>http://hipermarketfinansowy.onet.pl/kredyty_hipotec
zne.html
>Czy takie wstępne oszacowanie za pomocą kalkulatora jest miarodajne? Jak to
>wygląda w rzeczywistości? Pozdrawiam wszystkich!

1. uzyj wstepnie kalkulatora
2. wybierz sobie z 10 bankow i na ich stronach ww najczesciej musisz
podac kontakt do siebie. gostkowie z bankow oddzwaniaja i wstepnie
moga ci zrobic szacunki na temat zdolnosci i ew. wysokosci rat.
oczywiscie musisz wiedziec takie rzeczy ile potrzebujesz, jaki masz
wklad wlasny, i;le jest warta nieruchomosc jaka wysokosc dochodu i ile
osob w rodzinie :)
a ze to szacunki to mozesz mowic "minej wiecej".
3. wybierasz sobie 3 dla ciebei najlepsze i do nich skladasz dokumenty
4. czekasz na odpowiedzi wstepne i/lub koncowe (tutaj mozesz zwrocic
uwage na koszty wstepne, czasem mozesz zaplacic za wycene
nieruchomosci itp).
5. wybierasz tego ktory ci najbardziej pasuje
6. podpisujesz umowe z tym ktory ci najbardziej pasowal
7. no i przez 30 lat (oczywiscie to zalezy od ciebie) jestes uwiazany
do jakiegos banku :)

pozdarwiam,
Cyb