kruchosc miesa gulaszowego - od czego zalezy

1. Data: 2007-11-02 14:42:29

Temat: kruchosc miesa gulaszowego - od czego zalezy
Od: "iko" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Jak sprawic by mieso gulaszowe bylo bardziej kruche,
mniej niktowate, jakos w restauracjach sie to kucharzom udaje a mi nie ,
podpowiedzcie prosze od czego to zalezy ?

Dzieki piekne

2. Data: 2007-11-02 14:44:28

Temat: Re: kruchosc miesa gulaszowego - od czego zalezy
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"iko" <k...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> mniej niktowate, jakos w restauracjach sie to kucharzom udaje a mi nie ,
> podpowiedzcie prosze od czego to zalezy ?

Podlać winem lub wódką.

3. Data: 2007-11-02 15:12:46

Od: Felinity <f...@j...pl> szukaj wiadomości tego autora

W piękny dzień - Fri, 02 Nov 2007 15:42:29 +0100, urocza istota znana
wszem jako iko napisała:

> Witam
> Jak sprawic by mieso gulaszowe bylo bardziej kruche, mniej niktowate,
> jakos w restauracjach sie to kucharzom udaje a mi nie , podpowiedzcie
> prosze od czego to zalezy ?

Od soli zmiękczającej mięso, wódki (do wołowiny troszkę można dodać),
ciśnienia - bo oni w szybkowarach gotują zwykle. Gularz kruchy dobrze
wychodzi w garnkach typu Zepter, IMCO itp

Pozdrawiam,
Fel

--
http://felinity.jogger.pl/

4. Data: 2007-11-02 15:17:14

Od: Waldemar Krzok <w...@z...fu-berlin.de> szukaj wiadomości tego autora

Felinity schrieb:
> [...]
> ciśnienia - bo oni w szybkowarach gotują zwykle. Gularz kruchy dobrze
> wychodzi w garnkach typu Zepter, IMCO itp

no i, jakby kto zapomniał, w poprzek włókien kroić ;-)
Można też przed smażeniem zmacerować w occie, jak się wódki nie chce
dać. No i od jakości mięsa dużo zależy.

Waldek

5. Data: 2007-11-02 16:19:48

Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

McDreamy or McSteamy? *Felinity*. Seriously? Seriously.

> Od soli zmiękczającej mięso, wódki (do wołowiny troszkę można dodać),
> ciśnienia - bo oni w szybkowarach gotują zwykle. Gularz kruchy dobrze
> wychodzi w garnkach typu Zepter, IMCO itp

Z mojego doswiadczenia - dobre mięso i nic więcej nie trzeba. Wystarczy
zwykły żeliwny garnek do duszenia :)

--
Lia, żadnych zmiękczaczy i zepterów przy robieniu gulaszu

6. Data: 2007-11-02 16:22:21

Od: "Jaksa" <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lia" <i...@p...org> napisał w wiadomości

> Z mojego doswiadczenia - dobre mięso i nic więcej nie trzeba. Wystarczy
> zwykły żeliwny garnek do duszenia :)
>
> --
> Lia, żadnych zmiękczaczy i zepterów przy robieniu gulaszu

Czytam tę grupę ładnych parę lat
Nawet nie przypuszczałam, że mozesz być rozsądna..

Jaksa

7. Data: 2007-11-02 16:26:39

Od: Ikselka <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

iko pisze:
> [...]
> mniej niktowate, jakos w restauracjach sie to kucharzom udaje a mi nie ,
> podpowiedzcie prosze od czego to zalezy ?

Wymieszać z przyprawami, wódką (ok. 100 ml) i solą lub sosem sojowym -
potrzymać w tym godzinę przed duszeniem.
Chiński sposób.

--
XL wiosenna

8. Data: 2007-11-02 16:35:34

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <fgfj9g$p91$2@atlantis.news.tpi.pl>,
Ikselka <i...@p...onet.pl> wrote:

> Wymieszać z przyprawami, wódką (ok. 100 ml) i solą lub sosem sojowym -
> potrzymać w tym godzinę przed duszeniem.
> Chiński sposób.

Od kiedy to Chińczycy są ekspertami od gulaszu?

Władysław

--
Najgorszą radą, jaką można udzielić większości ludzi jest: bądź sobą.

9. Data: 2007-11-02 16:35:59

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <b0guohkjq8h1$.dlg@iska.frompoznan>, Lia <i...@p...org>
wrote:

> McDreamy or McSteamy? *Felinity*. Seriously? Seriously.

> Z mojego doswiadczenia - dobre mięso i nic więcej nie trzeba. Wystarczy
> zwykły żeliwny garnek do duszenia :)

Tak trzymać!

Władysław

--
Najgorszą radą, jaką można udzielić większości ludzi jest: bądź sobą.

10. Data: 2007-11-02 16:37:05

Od: Konrad Kosmowski <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

** Wladyslaw Los <w...@o...pl> wrote:

> Od kiedy to Chińczycy są ekspertami od gulaszu?

Wiesz cokolwiek z sosem sojowym to musi być chińskie. ;) No i oczywiście sos
sojowy to nieodzowny składnik gulaszu.

--
+ ' .-. .
, * ) )