Re: kryzys w związku a zmęczenie

Newsgroups: pl.soc.rodzina
Date: Wed, 9 Jun 2004 12:47:55 +0200
Sender: news user <n...@j...net>
From: Karolina Matuszewska <g...@s...am.lublin.pl>
Subject: Re: kryzys w związku a zmęczenie

idiom wrote:

> Piszesz o Kodeksie Pracy czy o rzeczywistości ?

Raczej o kodeksie. Bo rzeczywistość zwykle jest taka, że szef mówi: "Nie
dam ci w tym terminie urlopu, bo w tym czasie bierze Kowalski, a nie
może być tak, że pół działu jest na urlopie, musisz poczekać." A potem
mówi: "Nie możesz brać urlopu w chwili, kiedy jest tyle zleceń do
obsłużenia, ale skoro nie spieszno ci do pracy, to może czas, żeby cię
ktoś zastąpił..?"

Pozdrawiam,
Karola