którą kuchnię wybrać?

11. Data: 2008-11-22 20:23:37

Temat: Re: którą kuchnię wybrać?
Od: "mbuniek" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciekawe, gdzie tatuś. Ja swoich w sposób kontrolowany dopusciłem do
> oparzenia się czy też rozładowania kondensatora elektrolitycznego
> naładowanego do 200V w sposób nie zagrażający dziecku - zapamiętane i
> omijane aż do wieku, gdzy mogłem wytłumaczyć co i jak.

Brutalne, ale prawdziwe czasami, moj synek aktualnie 15 miesiecy, dotknol
garacego czajnika pod kontrola doroslych (akurat babci) oczywiscie sie
oparzyl oczywiscie bezsladowo i bezplaczowo mozna to nazwac poczuciem goraca
od tamtego czasu sam pokazuje na kuchnie i gotujace sie gary i mowi siiii, i
wystarczy mu tak powiedziec i jest ok. W gniazdkach mamy zabezpieczenia ale
i tak specjalnie nie jest zainteresowany, co innego piloty etc
A co do watku ja mam indukcje ktra tez wybralem pod katem malego, parzy
garnek ale 2 cm od garnka juz sie nie oparzy.

Buniek