którą kuchnię wybrać?

1. Data: 2008-11-22 09:29:04

Temat: którą kuchnię wybrać?
Od: "magda" <n...@m...xx> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
zamierzam kupić płytę ceramiczną i piekarnik z możliwością oddzielnej
zabudowy. Ze względów finansowych w cenie do 1500-1600 zł za komplet. Na oku
mam 4 zestawy tj:
1. Amica EBP7422+PC6400Z (http://tinylink.pl/amica)
2. Amica EBT8441+PC6400Z (http://tinylink.pl/amica2)
3. Mastercook M5EX+C3D60X (http://tinylink.pl/mastercook)
4. Mastercook M6EFX+C3D60X (http://tinylink.pl/mastercook2)
Może ktoś bardziej obeznany w temacie pomoże mi dokonać wyboru. Do tej pory
miałam kuchnie gazowe więc nie mam doświadczenia w elektrycznych i nie wiem
na co zwracać uwagę. Mam małe dziecko więc wszelkie blokady są mile
widziane.
A może ktoś z Grupowiczów ma może którąś z tych kuchni i może napisać jak
się sprawuje?
Pzdr
Magda

2. Data: 2008-11-22 09:35:04

Temat: Re: którą kuchnię wybrać?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"magda" <n...@m...xx> wrote in message
> [...]
> widziane.
> A może ktoś z Grupowiczów ma może którąś z tych kuchni i może napisać jak

Najlepszą blokadą jest stała opieka nad dzieckiem, a później nauka obsługi.
Moja córka w wieku czterech lat gotowala i parzyła herbatę dla siebie i
młodszej o rok siostry - nauczone posługiwać się kuchenką gazową straciły
ochotę do zabawy pokrętłami. Kuchenka była bez zabezpieczeń. Chodziłem
naprawiać telewizory zostawiając je same w domu.

3. Data: 2008-11-22 09:42:03

Od: annikka <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

magda pisze:
> Mam małe dziecko więc wszelkie blokady są mile
> widziane.

Najlepsza blokada piekarnika to umieszczenie go na wysokości blatu
(dziecię nie sięgnie do programatora, a komfort użytkowania o wiele
większy niż tego pod blatem) i nie nagrzewająca się szyba.

Ania

4. Data: 2008-11-22 09:59:42

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"annikka" <a...@n...pl> wrote in message

> [...]
> (dziecię nie sięgnie do programatora, a komfort użytkowania o wiele
> większy niż tego pod blatem) i nie nagrzewająca się szyba.

Dopóki nie nauczy się wchodzić na krzesła czy taborety...

5. Data: 2008-11-22 12:48:04

Od: Theli <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

magda pisze:
> [...]
> 4. Mastercook M6EFX+C3D60X (http://tinylink.pl/mastercook2)
> A może ktoś z Grupowiczów ma może którąś z tych kuchni i może napisać jak

Nie widze dokladnie, czz te pokretla w amice sa takie, jak ja mam, ale
jesli sa plastikowe pomalowane na srebrno, to sie porzadnie zastanow.
Gdy piekarnik sie nagrzewa, te pokretla tez sie nagrzewaja (pomimo
ochronnej blachy), a wtedy farba praktycznie sama z nich schodzi.

th

6. Data: 2008-11-22 16:04:38

Od: "robert" <r...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> piekarnik sie nagrzewa, te pokretla tez sie nagrzewaja (pomimo ochronnej
> blachy), a wtedy farba praktycznie sama z nich schodzi.

ja mam Boscha http://www.agdrtv.net/cgibin/shop?info=HEV230250
pokrętła są wprawdzie plastikowe, ale nie nagrzewają się, podoba mi się w
płycie ramka stalowa, dzięki czemu nie trzeba w blacie robić fazki na rant,
kupiłem ja w MM za niecałe 1600 (promocja "kupuj bez vatu")

robert
www.sabina.studioonline.pl

7. Data: 2008-11-22 16:21:05

Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

magda pisze:
> [...]
> zabudowy. Ze wzgledów finansowych w cenie do 1500-1600 z? za komplet. Na oku
> mam 4 zestawy tj:
> 1. Amica EBP7422+PC6400Z (http://tinylink.pl/amica)
> 2. Amica EBT8441+PC6400Z (http://tinylink.pl/amica2)
> 3. Mastercook M5EX+C3D60X (http://tinylink.pl/mastercook)
> 4. Mastercook M6EFX+C3D60X (http://tinylink.pl/mastercook2)
> Mo?e kto? bardziej obeznany w temacie pomo?e mi dokonaae wyboru. Do tej pory
> mia?am kuchnie gazowe wiec nie mam do?wiadczenia w elektrycznych i nie wiem
> na co zwracaae uwage. Mam ma?e dziecko wiec wszelkie blokady s? mile

Nie wiem, jak to teraz wygląda w piekarnikach amiki, ale w moim
(kupowany jeszcze w 2000 r.) bardzo mocno nagrzewa się szyba w drzwiach.

--
Pete

8. Data: 2008-11-22 17:03:50

Od: "magda" <n...@m...xx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "robert" napisał w wiadomości ...
> [...]
> rant,
> kupiłem ja w MM za niecałe 1600 (promocja "kupuj bez vatu")

Problem jest tylko w tym ze tutaj plyta sterowana jest z piekarnika co
sprawia ze nie mozna ich umiescic w roznych czesciach kuchni.
Pzdr
Magda

9. Data: 2008-11-22 18:52:54

Od: "magda" <n...@m...xx> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pete" napisał w wiadomości ...
> Nie wiem, jak to teraz wygląda w piekarnikach amiki, ale w moim (kupowany
> jeszcze w 2000 r.) bardzo mocno nagrzewa się szyba w drzwiach.

W tym pierwszym czyli:
> 1. Amica EBP7422+PC6400Z (http://tinylink.pl/amica)
jest potrójna szyba i coś co się zwie Ultra zimny front. Nie wiem tylko jak
to się sprawdza w praktyce. Swoją drogą bardziej by mi jednak zależało na
blokadach niż na zimnym froncie. Młody ma teraz etap kręcenia czym się da i
naciskania czego się da. Oczywiście wszystko w dobrej wierze, np. by pomóc
mamusi :)
Pzdr
Magda

10. Data: 2008-11-22 19:59:58

Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"magda" <n...@m...xx> wrote in message

> [...]
> naciskania czego się da. Oczywiście wszystko w dobrej wierze, np. by pomóc

Ciekawe, gdzie tatuś. Ja swoich w sposób kontrolowany dopusciłem do
oparzenia się czy też rozładowania kondensatora elektrolitycznego
naładowanego do 200V w sposób nie zagrażający dziecku - zapamiętane i
omijane aż do wieku, gdzy mogłem wytłumaczyć co i jak.
Mój pies dog niemiecki zobaczył stado koni więc postanowił je poganiać,
ale nie miał szczęścia nauczyć się od suki, która już nie żyła od paru lat,
kjtórej bały się jak ognia inne suki jak i konie - przeganiane przez nią dla
zabawy w kąt, który sobie wybrała. Pies podbiegł do nabliższego konia i
zaliczył kopyto w głowę, aż się przetoczył. Bałem się, że go zabiły, parę
dni był nieswój, ale tylko oślepł. Wyłącznie na konie.
Tak więc potrzebny tatuś, z wiedzą i do tego biologiczny, bo obcy
wyleciałby z domu nawet z 10 piętra...

Jaką pralkę wybrać?
"Zwalniacze: do szuflad - jak sie prawidlowo nazywaja?
Różnica w oznaczeniu zmywarek Siemens
Gazowego przepływowy ogrzewacz wody
Zima a kaloryfery z termostatem