która marka pralki lepsza - Ardo czy Candy ?

11. Data: 2008-01-25 12:03:12

Temat: Re: która marka pralki lepsza - Ardo czy Candy ?
Od: "Piotrek" <...@...ru> szukaj wiadomości tego autora

> o przepraszam teraz mnie obrażasz, wcale nie od rzeczy tylko nie
> wstrzelilem sie w pytanie :)

przepraszam, nie mialem zamiaru cie urazic.

--
pzdr
piotrek

12. Data: 2008-01-25 12:10:31

Od: "Pietrek" <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "doslaw"

> ja polecam ze swojej strony bosha jakiegokolwiek

Wiesz, Bosch Bosch'owi nie równy.
Czy poleciłbyś też WOR 16150, bo to w końcu jeden z modeli Bosch'a a w
środku ....Brandt, tak jak w dawnym Polarze ;)

P.

13. Data: 2008-01-25 12:46:13

Od: "Chris" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pietrek <pietrek34 SKASUJ @wp.pl> napisał(a):

> Wiesz, Bosch Bosch'owi nie równy.

Jak wszędzie ale ogólnie ma dużo lepsza opinie zarówno użytkowników jak i
serwisów.
Ja prywatnie kupiłem taką
http://www.electromarket.pl/produkt_bosch_wlx_20460_
pl/index.html i sobie
chwale.

> Czy poleciłbyś też WOR 16150, bo to w końcu jeden z modeli Bosch'a a w
> środku ....Brandt, tak jak w dawnym Polarze ;)

Tak to można każda rzecz zniszczyć albo podnieść do rangi high end.

--
"Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.
I nie jestem pewien, co do wszechświata." - Albert Einstein.

14. Data: 2008-01-25 12:55:22

Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chris pisze:

> Jak wszędzie ale ogólnie ma dużo lepsza opinie zarówno użytkowników jak
> [...]

ja mam 24460 i tez sobie chwale (po dlugiej obserwacji 20460, zakupilem
taka sama ale inna ;) )

15. Data: 2008-01-25 13:05:18

Od: "Chris" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> napisał(a):

pl/index.html i sobie
> ja mam 24460 i tez sobie chwale (po dlugiej obserwacji 20460, zakupilem
> taka sama ale inna ;) )

Prędkość [obr/min]: 1200
To chyba jedyna różnica w obu modelach a nie uważam że aż tak szybka jest
potrzebna, druga sprawa że przy takich obr. szybciej zużywają się części a
przekłada się to na awaryjność. Obym nie miał racji.

16. Data: 2008-01-25 13:30:51

Od: "Gosia" <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Na podstawie moich doświadczeń - zdecydowanie nie polecam Candy. Jeden z moich
najgorszych zakupów AGD w życiu. Awaryjność wybitna, czekanie na części (drogie)
miesiącami, a po naprawie żadnej poprawy. Może tylko ja tak miałam, może to mój
pech i jakiś "wyjątkowy" egzemplarz mi się trafił, ale tak było. A co do części,
które, jak mi tłumaczono, trzeba sprowadzać z Włoch, to chyba jednak od
egzemplarza nie zależy. No i wyglądało na to, że serwisanci nie bardzo wiedzą,
co z tym sprzętem robić. Diagnostyka "po oamcku". Wymienianie (kosztowne i
czasochłonne) na chybił-trafił wszystkiego po kolei, z marnym skutkiem. Pozbyłam
się z ulgą, kupiłam Bauknechta i moje kłopoty się skończyły.

Pozdrawiam
Gosia

17. Data: 2008-01-25 13:41:49

Od: geyb <g...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ardo Anna 800 od kilku już ładnych lat

- uszkodzone łożysko (jeszcze na gwarancji)
- zapchana pomka (po rozebraniu i zdrapaniu kamienia działa dalej)
- przepalona grzałka
- regularnie zapychająca się rurka do hydrostatu (narasta w niej
kamień), po oczyszczaniu działa dalej
- spalony moduł ster, silnikiem, nie do naprawy (mikrokontroler
Motoroli, nie masz softu, nie naprawisz), zamontowałem moduł od modelu
600 na elementach bez mikrokontrolera, śmiesznie się bujają obroty, ale
dalej działa
- trochę już wyrobiona "wajha" sterująca strumieniem wody w dozowniku,
woda sączy się do sąsiednich komór
Atrakcje porównywalne z tymi, jakich dostarczała poprzednio Polar Luna
czy jakoś tak.
Tak naprawdę, odkładając miesięcznie 20 zł można co 5 lat kupić
najtańszego nowego Bosha i nie mieć tych wszystkich przygód.

Pralkę polecam wszystkim majsterkowiczom jako niedrogi i wdzięczny
obiekt, dzięki któremu jest co robić w długie jesienne wieczory.
Własnemu bratu poleciłem kupno Bosha za 1200 zł - nawet, jeśli będzie
równie awaryjny, przynajmniej ładniej wygląda i ma lampki pokazujące
czas do końca prania (konkretnie, na jakim etapie jest pranie) i
programator elektroniczny, czyli odpalanie prania jednym przyciskiem,
bez kręcenia :)

18. Data: 2008-01-25 14:34:38

Od: doslaw <doslaw_usunto@_totez_.zlo.pl> szukaj wiadomości tego autora

Chris pisze:

> [...]
> jest potrzebna, druga sprawa że przy takich obr. szybciej zużywają się
> części a przekłada się to na awaryjność. Obym nie miał racji.

obyś nie miał... ;)

czasami te 200 obrotów potrafi zrobić różnicę

19. Data: 2008-01-25 14:46:47

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

Ty zrozumiesz odpowiedź jak pójdziesz do sewisu Candy/Ardo.
JaC

-----

20. Data: 2008-01-25 14:47:40

Od: " 666" <j...@w...eu> szukaj wiadomości tego autora

ROTFL ;-)))
JaC

-----

> pralka o nazwie Volkswaschmaschine cieszyłaby się w Polsce największą renomą.

Spoldzielnia-moloch kontra mieszkaniec malej kawalerki :(((..
Rozlane chemikalia w piwnicy - jak to posprzatac?
Uszczelki w drzwiach wewnętrznych ?
jak współpracuje bateria termostatyczna
Nowe zarówki energooszczedne Philips