Re: kuchnia-mialo byc tak pieknie:(

Data: 2005-02-07 09:39:35
Temat: Re: kuchnia-mialo byc tak pieknie:(
Od: "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl>

> ja niedawno najmowalam ekipe do wykonczenia nowego mieszkania - rownanie i
> malowanie scian, podlogi z paneli w pokojach i z terakoty w przedpokoju,
> lazience, wc i kuchni, kafle na scianach w lazience, wc i kuchni,
> instalowanie armatury lazienkowej - generalnie doprowadzenie mieszkania do
> stanu pozwalajacego na wprowadzenie sie -

mi tez sie udalo takich znalezc i tez wszystko sami dowozili. robili 10dni.

do tego wzieli 5 tys za calosc roboty i stwierszili ze jak cos wyjdzie czego
nie uwzglednili to zrobia, a kwota sie nie zmieni.
wyszlo duzo - np wymiana wszystkich drzwi i powiekszenie otworow dzwiowych
ale byli slowni.

tylko ten cholerny kuchmistrz z Olsztyna mi sie nie udal... straszny partacz
a u 4 znajomych zrobil super. Sam widzialem.

facet nazywal sie Kosche i byl z Olsztyna - niech was reka boska broni przed
nim!

musta