kuchnia-mialo byc tak pieknie:(

11. Data: 2005-02-04 09:11:14

Temat: Re: kuchnia-mialo byc tak pieknie:(
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MAc" <m...@t...poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:ctukci$c9k$1@news.onet.pl...
> [...]

Materialy byly brane przez fachowca ze znajomego sklepu bez pieniedzy, gdzie
pozniej sie rozliczylam.
A zaliczka...no coz, tak wyszlo. Znowu nauczka:(

> I pomyśleć, że do mnie przyszła ekipa która nie dość, że nie chciała
> zaliczki to zmieściła się w terminie, a drobnych dodatkowych robót w ogóle
> nie doliczyła, "aa, bo tak nam sprawnie i szybko poszło".
> Żeby było śmieszniej byli zdecydowanie tańsi od innych propozycji.

Gdzie takie szczescie sie znajduje???

> Tylko nie wiem kiedy znowu przyjdą, bo jak o nich opowiedziałem znajmym,
> to się od roboty opędzić nie mogą. ;-) no i mam kłopot...

Czyli nie warto polecac:)

Iwona
/Właściwością człowieka jest błądzić, głupiego - w błędzie trwać./Cyceron
http://koty.wb.pl/galery9/galeria572.html

12. Data: 2005-02-04 09:16:39

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Musta" <mustaf[antyspam]a8@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> tez tak mialem
>
> tylko ze 3miesiace - wkoncu zostal z sama zaliczka - a ja z krzywymi
> kafelkami - nawet je polubilem bo one sa takie krzywe z natury i nie jest
> tragicznie

Ja chyba nie polubie...przynajmniej tego co jest obecnie.

> no ale mam tania kuchnie :-)

Fajnie jest malo zaplacic, ale jesli jest wszystko dobrz, to Ok. Takie
razace mankamenty...wierz mi nie sa mile dla oka.

13. Data: 2005-02-04 14:22:25

Od: crisp <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

wszyscy tutaj pisza zeby bron boze nie dawac zaliczek przed wykonaniem
roboty, ale nikt sie nie zastanowil jak to jest z drugiej strony
(wykonawcy).
moj brat zajmowal sie wykonywaniem remontow (musze przyznac ze byl
calkiem niezly) i bardzo czesto po skonczeniu roboty nie mogl wyrwac
kasy za dobrze wykonana prace. niektore zaleglosci byly nawet roczne!

--
crisp

14. Data: 2005-02-04 17:18:48

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "crisp" <c...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> niezly) i bardzo czesto po skonczeniu roboty nie mogl wyrwac kasy za
> dobrze wykonana prace. niektore zaleglosci byly nawet roczne!

Pewnie masz racje. Ja tylko ze swej strony moge zapewnic o uczciwosci i
wyplacalnosci. Moj charakter nie pozwolilby mi na takie swinstwo wobec
kogokolwiek. Wykonana praca = wynagrodzenie. Ale dobrze wykonana...nie chce
zeby w tym przypadku moja kuchnia robila za poligon doswiadczalny, i to moim
kosztem.

15. Data: 2005-02-04 17:28:18

Od: "Ania" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Sierp" <s...@s...sierp.net> wrote in message
..
> [...]

wlosy sie jeza jak to czytam... naprawde taka przygoda z remontem wymaga
silnych nerwow, nie dosc, ze przyprawiaja prawie o zawal serca to jeszcze
placic za to trzeba...
ja niedawno najmowalam ekipe do wykonczenia nowego mieszkania - rownanie i
malowanie scian, podlogi z paneli w pokojach i z terakoty w przedpokoju,
lazience, wc i kuchni, kafle na scianach w lazience, wc i kuchni,
instalowanie armatury lazienkowej - generalnie doprowadzenie mieszkania do
stanu pozwalajacego na wprowadzenie sie - zrobienie 60-metrowego mieszkania
zajelo gosciom 10 dni ze sprzataniem po sobie, a i jeszcze jeden z Panow
jezdzil z nami do marketu, bo o materialach typu kleje, uszczelki, plyty
gipsowe, unigrunty to ja bladego pojecia nie mam. Zadnych klopotow, zadnego
bolu, wszystko super sie trzyma i bardzo ladnie wyglada. Nie wyobrazam sobie
szarpania sie z wykonawcami o kazda pierdole, chyba bym ich pobila
wczesniej.
Czyli chyba jednak da sie przeprowadzic remont i wykonczenie szybko i
sprawnie i do tego uzyskac super efekt.
Pozdrawiam i powodzenia w walce zycze
Ania

16. Data: 2005-02-04 17:40:51

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "dodo" <m...@S...JEST.BE.poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości

> pozdrawiam i napisz jak się sprawa skończyła

Jestem po rozmowie z panem, ktory zgodzil sie po wstepnych ogledzinach
(najpierw sie zalamal) jakos doprowadzic moja kuchnie do stanu uzywalnosci.
Jutro sobota, wiec nie warto zaczynac - wkroczy w poniedzialek.

W zwiazku z tym, ze nie wytrzymalabym nastepnych 2-3 tyg. w remoncie od
podstaw, no i bardzo juz mi sie spieszy do normalnego zamieszkania,
umowilismy sie, ze skuje tylko to co jest najbardziej rzucajace sie w oczy i
w miare mozliwosci "wyprostuje" sciany (no i porzadnie wykonczy). Zobaczymy.
Jutro zaopatrze sie w potrzebne materialy (fugi, zaprawy, kafelki, farby
itd.) i bede czekac.
Zdam relacje w przyszlym tygodniu:)

aaa...dowiedzialam sie dlaczego moja kolorowa fuga jest w wielu miejscach
wyblakla. Moj byly "fachman" potraktowal kafelki po fugowaniu Szopem.
Wyglada tragicznie.

17. Data: 2005-02-04 17:45:15

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ania" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

[...]

> Czyli chyba jednak da sie przeprowadzic remont i wykonczenie szybko i
> sprawnie i do tego uzyskac super efekt.

O ile sie trafi na prawdziwego fachowca... Tylko po czym go poznac?
Az ci zazdroszcze:)

18. Data: 2005-02-05 07:59:19

Od: "Ania" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwona_s" <i...@T...pl> wrote

> O ile sie trafi na prawdziwego fachowca... Tylko po czym go poznac?
> Az ci zazdroszcze:)

Dzieki. Troche nie ma czego zazdroscic, bo do slicznie wykonczonego
mieszkania nie moge sie wprowadzic, spoldzielnia nie ma jeszcze odbioru od
miasta i straszy nas karami za dzikie zamieszkanie. Zawsze cos musi byc nie
tak ;-)
Ekipe budowlancow i goscia od mebli kuchennych wybralam prosto - z polecenia
znajomych, przedtem obejrzałam to, co było zrobione u nich, oni tez byli
zadowoleni bardzo ze wspolpracy a najbardziej z tego, ze taka ekipa nie
wymusza na brania urlopu na czas remontu - dajesz im klucze i materialy i
masz spokoj.
Pozdrawiam
Ania

19. Data: 2005-02-05 10:38:30

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> miasta i straszy nas karami za dzikie zamieszkanie. Zawsze cos musi byc

To ci szczerze wspolczuje:(

> Ekipe budowlancow i goscia od mebli kuchennych wybralam prosto - z
> polecenia znajomych, przedtem obejrzałam to, co było zrobione u nich,

Ja tez obejrzalam u sasiadki poprzednia prace mojego "fachowca", ale nie
wiedzialam, ze robota dyrygowal i w wiekszosci wykonal jego ojciec.
Natomiast sasiadka nie wiedziala, ze u mnie robi sam we wlasnej osobie
wlasciciel firmy czyli ten "fachowiec" od siedmiu bolesci.

>oni tez byli zadowoleni bardzo ze wspolpracy a najbardziej z tego, ze taka
>ekipa nie wymusza na brania urlopu na czas remontu - dajesz im klucze i
>materialy i masz spokoj.

Bylas w tej komfortowej sytuacji, ze mieszkanie nie bylo zamieszkane.
Ale zycze ci cobys juz je zamieszkala:)

20. Data: 2005-02-07 08:07:36

Od: Sierp <s...@s...sierp.net> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 5 Feb 2005 11:38:30 +0100
"Iwona_s" <i...@T...pl> wrote:

> [...]
> ojciec. Natomiast sasiadka nie wiedziala, ze u mnie robi sam we
> wlasnej osobie wlasciciel firmy czyli ten "fachowiec" od siedmiu

coz, ja tez mialem ekipe z polecenia, tez widzialem jedna z poprzednich
robot, ale tez nie wiedzialem, ze tam to robil wlasciciel + pomocnik,
a u mnie robili dwaj pomocnicy... teraz gosc sie wypial, stwierdzil
ze to nie on tylko wlasnie tamci bo on im robote oddal itp.. pieprze to,
naprawiam wszystko sam, kosztow i tak juz nie odzyskam - ale na
przyszlosc bede duzo bardziej uwazac
najgorsze jest to, ze tacy goscie biora tyle samo co fachowcy - i jak
ich zaprawde odroznic? no nie da sie.. :/

Sierp

wykonanie mebli patynowanych
Wspólnota mieszkaniowa w upadającej SM
Cyrkulacja ciepłej wody. Jak działa?