kuchnia z termoobiegiem

1. Data: 2004-10-05 18:44:53

Temat: kuchnia z termoobiegiem
Od: Kratylos <k...@j...myslisz.wykosto.civ.org.pl> szukaj wiadomości tego autora

kilka dni temu stalem sie posiadaczem takowej - Amica soft line i szereg
cyferek...
zastanawiam sie do czego moze sie w praktyce przydac termoobieg przy
jakich specjałach najlepiej go używac?

--
pozdr.
Kratylos

1. Data: 2004-10-07 13:11:13

Temat: Re: kuchnia z termoobiegiem
Od: "JJAAGG" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

termoobieg powoduje ze temperatura wewnatrz piekarnika jest w calej jego
objetosci taka sama. my w zasadzie wszystko pieczemy z termoobiegiem, no
chyba ze trezba cos podpiec z ktorejs strony to wtedy grzalka dol/gora.
jednak najlepszym wg mnie wynalazkiem jest termosonda.

1. Data: 2004-10-07 13:17:38

Od: "JJAAGG" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

no i jeszcze jedno bradzo wazne - przy termoobiegu w zasadzie nie wymaga sie
wstepnego rozgrzewania piekarnika do zadanej temperatury. czas pieczenia i
temperature ... jak to zwykle bywa trzeba okreslic doswiadczalnie, oscylujac
w granicach czasow podanych w instrukcji.

jak zrobić zsiadłe mleko?!
mielenie sezamu
forma na tarte - czy warto
Buraki i papryka??????