Strona główna Grupy pl.rec.dom kupno lodówki, wybór sprzedawcy, opinia o sklepie inetowym - BARDZO PROSZĘ o wypowiedzi! Re: kupno lodówki, wybór sprzedawcy, opinia o sklepie inetowym - BARDZO PROSZE o wypowiedzi!

Re: kupno lodówki, wybór sprzedawcy, opinia o sklepie inetowym - BARDZO PROSZE o wypowiedzi!

Data: 2005-12-13 21:14:08
Temat: Re: kupno lodówki, wybór sprzedawcy, opinia o sklepie inetowym - BARDZO PROSZE o wypowiedzi!
Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl>

Użytkownik "BartekK" <s...@d...org> napisał w wiadomości
news:dnmpd9$a2q$1@atlantis.news.tpi.pl...

> 3. Dzisiejsze sensowne konstukcje posiadaja 1 agregat, ale rozpyw srodka
> chlodzacego jest sterowany elektronicznie zaworkami - dzieki temu
> niezaleznie mozna ustawic temperature w zamrazalniku i w lodowce.
> Charakterystyczne dla takich lodowek sa wyswietlacze temperatury, osobno
> ustawiane obie temperatury oraz czesto guzik "super cool" itp systemy
> super mrozenia zamrazalnika albo super chlodzenia w lodowce - wlaczenie
> powoduje calkowite odciecie na chwile drugiego obiegu, cala moc
> chlodnicza skupia sie na np zamrazalniku (wygodne do robienia lodu ;) )

OOo - dokladnie dokladnie:-) Taka wlasnie mam. Dokladniej taka
http://tinyurl.com/74e4g
I w zyciu nie zaplacilabym za nia tyle gdyby byla dwuagregatowa.
(kosztowala-uwaga- 900zl!!!, no ale to dlatego ze ma ryse na drzwiczkach i z
boku)
Zreszta wszystkie sprzety do domu kupilam "rysniete". Za taki sam sprzet
praktycznie polowe ceny:-) A na lodowce i tak magnesy wisza hehehe

Pozdrawiam
Agnieszka