Strona główna Grupy pl.rec.dom kupno lodówki, wybór sprzedawcy, opinia o sklepie inetowym - BARDZO PROSZĘ o wypowiedzi! Re: kupno lodówki, wybór sprzedawcy, opinia o sklepie inetowym - BARDZO PROSZĘ o wypowiedzi!

Re: kupno lodówki, wybór sprzedawcy, opinia o sklepie inetowym - BARDZO PROSZĘ o wypowiedzi!

Data: 2005-12-16 08:47:41
Temat: Re: kupno lodówki, wybór sprzedawcy, opinia o sklepie inetowym - BARDZO PROSZĘ o wypowiedzi!
Od: g...@b...pl

to ja sie podepne do watku i zapytam czy sa lodowki o wysokosci 200 cm z
__jednym__ agregatem?
bardzo zalezy mi aby lodowka byla wlasnie tej wysokosci najlepiej srebrna i nie
za bardzo droga
znalazlam lodowke ktora wydaje sie OK - electrolux ERB 3422X jednak tam sa
wlasnie 2 agregaty.

czy ktos moze mi zaproponowac lodowke moich marzen?:)
czy raczej chcac miec jednoagregatowa lodowke musze sie zdecydowac na nieco nizsza??

Ewela