Re: kupowanie roslin zima ?

From: "Irek Zablocki" <i...@w...de>
Newsgroups: pl.rec.ogrody
Subject: Re: kupowanie roslin zima ?
Date: Fri, 11 Jan 2002 10:52:31 +0100

"herakil" <h...@p...onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
news:a1kkol$nca$1@news.tpi.pl...
> witam grupowiczów :)
> chcilabym byscie odpowiedzieli mi na pytanie czy oplaca sie kupowanie
roslin
> doniczkowych w zimie..mam na oku pieknego filodendrona pnacego [ok 1,5m
> srednicy,1m wysokosci] za 85 zl..i mam dylemat. bo co jesli kupie i mi
> padnie w pokoju? warunki mam takie jak chyba kazdy z nas w zimie temp ok
> 20'C, centralne ogrzewanie itd..jesli poczekam do wiosny to albo go juz
nie
> bedzie albo cena wzrosnie niebotycznie do góry..no i co mam
robic???wiem,ze
> [...]
Mialem podobny przypadek kilka lat temu podczas silnych mrozow. Zobaczylem
piekny okaz Cycatej rewolucji. Sprzedawca okazal sie niezwykle uprzejmy i na
moja prosbe, powiesil na roslinie kartke z napisem: Sprzedane. Nawet nie
zarzadal zaliczki lub zaplacenia lub pobrania oplaty za opieke przez dwa
miesiace. Kiedy sie ocieplilo odebralem sagowca i opatulonego folia
przywiozlem do domu. [...] I think this is the beginning of a beautiful
friendship." A wlasciwie byl, bo zostalem stalym klientem a moj niemiecki
Louis dba o mnie, jak o Rick'a.

Irek Uty