kurczak(P)

1. Data: 2002-05-31 16:31:43

Temat: kurczak(P)
Od: "Anna Wojciechowska" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

wczoraj dostałam od męża przepis na wspaniałego kurczaka

EKSTRA PRZEPIS NA KURCZAKA!!
Kurczaka bardzo starannie umytego uk3adamy na dnie naczynia, najlepiej
szklanego. Dodajemy go?dziki i cynamon, skrapiamy cytryn?. Tak
przygotowanego kurczaka zalewamy szklank? wina bia3ego, szklank? wina
czerwonego, dodaj?c 100 gramów ginu, 100 gramów koniaku, 200 gramów
Smirnoffa i 50 gramów rumu. Potrawy nie musimy nawet poddawaa obróbce
cieplnej. Kurczaka mo?liwie jak najszybciej wyrzucamy, bo jest do
dupy,natomiast.......Sos! Sos! Paluszki lizaa!!

PS:
Tylko nie zapomnijcie najpierw tego kurczaka zabia, bo bydle wychleje co
sie tylko da!

pozdrawiam ::))

Ania Wojciechowska

1. Data: 2002-05-31 16:35:30

Temat: Re: kurczak(P)
Od: "Anna Wojciechowska" <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

może ktoś się skusi,tak przy sobocie

Ania Wojciechowska

1. Data: 2002-05-31 22:24:00

Od: "Bogna" <b...@N...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna Wojciechowska <s...@p...onet.pl> napisał(a):

> [...]
>
> PS:
> Tylko nie zapomnijcie najpierw tego kurczaka zabia, bo bydle wychleje co

To jest po prostu cudo, a nie przepis! Śmiałam się dłużej niż czytałam. Nawet
ci, którzy mają dwie lewe ręce do kulinariów dadzą sobie radę. Życzę częstej
degustacji. Pozdrawiam. Bogna

Jestem glodny
kurakowe powiedzonka ;-))
Przepis od Kudłatej na kuraka