kurczak jak gyros, pomocy :)

41. Data: 2006-03-02 17:23:22

Temat: Re: kurczak jak gyros, pomocy :)
Od: "Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

Wladyslaw Los wrote:

> Rożen.

Czemu nie.

Nie musi być pionowy, ani potężny.

Nigdy nie midzalam innego niz takie jak tu :
http://gallery.hd.org/_exhibits/food/doner-kebab-twe
aked-2-DHD.jpg

Ewcia

--
Niesz

42. Data: 2006-03-02 18:46:36

Od: "Anet" <a...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Zainspirowales mnie tym watkiem. Mialam kupiony kawalek miesa od szynki i
postanowilam pokombinowac. Pokroilam je na plastry, potem w paski.
Przyprawilam sola, papryka, czosnkiem, oregano, pieprzem, rozmarynem i
cebula granulowana (lenistwo nie lubie trzec zwyklej a tu jakos w kawalkach
mi nie pasowala). Dodalam troche oleju i jasnego sosu sojowego. Lezalo to
sobie w lodówce przez noc. Dzisiaj na obiad podgotowalam ziemniaki,
rozlozylam je na blasze, potraktowalam przyprawami i przyrumienilam w
piekarniku (pycha). Do tego idealne sa tzatziki. Jako ze nie jadasz czosnku
to proponuje zrobic ich namiastke bo naprawde swietnie sie komponuja z
caloscia. Ja biore serek Tosca (teraz chyba to Turek), tre na tarce
zielonego ogórka, dodaje go do serka, do tego sól, mozesz dodac koperek i co
tam ci jeszcze pasuje do ogórka. Moje mieso smazylam krótko na patelni,
piersi pewnie jeszcze krócej. Naprawde smaczne.

Anet

43. Data: 2006-03-02 19:13:28

Od: "Mati" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Właśnie specjalnie dla Ciebie zrobiłem małą porcyjkę... i jest tak:
(chodzi o proporcje, gdyż zrobiłem mało)
3 łyżeczki majonezu,
2 łyżeczki śmietany (nie mam jogurtu),
2 łyżeczki koncentratu pomidorowego,
1 łyżeczka musztardy (ale nie jest konieczna),
Wymieszaj i spróbuj... może chcesz bardziej pomidorowe lub bardziej
śmietanowe lub... itd.
szczypta(mała) soli i curry (dosypuj, mieszaj i próbuj)
Jak z czymś przesadzisz nie przejmuj się, zawsze możesz dodać
śmietany/jogurtu, majonezu, i złagodnieje... Najwyżej będzie więcej :)

Smacznego i miłej pracy!!
Mati

44. Data: 2006-03-02 21:10:46

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Wladyslaw Los" <w...@o...pl> napisał w wiadomości

> Nie znasz słowa "żyroskop"?

nie znam

>O żyroskopie uczą w szkole.

na jakim przedmiocie?

G.

45. Data: 2006-03-02 21:37:21

Od: Waldemar Krzok <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

> nie znam

> na jakim przedmiocie?

fizyka, na ogół.

Waldek

46. Data: 2006-03-02 22:32:33

Od: "gsk" <c...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Waldemar Krzok" <w...@t...de> napisał w
wiadomości news:du7oil$euk$03$1@news.t-online.com...

> fizyka, na ogół.

Widocznie nie byłam na tej lekcji.
G.

47. Data: 2006-03-03 08:23:59

Od: chrisfox <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja coś podobnego fabrykuję tak:
Karkówkę kroję na cieniutkie plastry i rozbijam do grubości bibułki
(mogą się nawet rwać, nie przeszkadza). Mieszam (proporcje trudne do
ustalenia, na pewno dużo dwóch pierwszych składników) oregano, czosnek
granulowany, paprykę słodką i sól. Plastry mięsa przesypuję przyprawami,
skrapiam olejem i odstawiam do lodówki na minimum 12 godzin. Potem tnę
na paseczki i krótko smażę na tym, w czym się marynowało.

Krzysztof M. Gajda
www.chrisfox.kolej.szczecin.pl

48. Data: 2006-03-03 18:56:11

Od: Waldemar Krzok <w...@t...de> szukaj wiadomości tego autora

gsk wrote:

> Widocznie nie byłam na tej lekcji.

jak dobry nauczyciel to robi demonstrację tego efektu. Na przykład
rozkręcając koło rowerowe. Tak nawiasm mówiąc jazda na rowerze byłaby
prawie niemożliwa bez efektu żyroskopowego. Ale jechać na rowerze i jeść
przy tym gyros już nie jest proste.

Waldek

49. Data: 2006-03-05 14:15:46

Temat: Re: OT. Re: kurczak jak gyros, pomocy :)
Od: a...@i...org szukaj wiadomości tego autora

On 1 Mar 2006 20:28:03 +0100, t...@g...pl (Kot) wrote:

>A ja uwazam, ze cycki sa... zabawne ;)
>
>Kot, co czasem piecze murzyna bez jaj...

jak mozesz...toz to okropne....biedaczek...
;-PPPPPPPPPPPPPPP

Art(Gruby).

Abyssus abyssum invocat.

50. Data: 2006-03-06 14:24:40

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

gsk napisał(a):
> Pani, która lełała ze mną na sali po porodzie mówiła, że daje dziecku
> "cycorka". Jeszcze teraz się otrzepuję jak o tym piszę.
>
> Gosia
> (karmiąca piersią)

I pewnie mieszkasz w Cycach na lubelszczyźnie?
;-)
pozdr. Jerzy

Kasztany - jak?
Oryginalne przepisy na Pizzę z Pizza Hut i KFC
Jakim ciastem zrobić wrażenie?
Jak zakisic...
mięsko z czerwonym winem