Re: kurwa mac

Data: 2007-06-17 00:40:26
Temat: Re: kurwa mac
Od: "Cancer" <o...@m...com>

Użytkownik "Marek Bieniek"

> Jeśli do mnie pijesz, to się grubo mylisz.
>
> Ja już złożyłem wymówienie i niebawem przestanę być lekarzem. Również z
> tych powodów, dla których obecnie strajkuję. Zgodnie z tym, co z
> upodobaniem piszą tu różni tacy - nie podoba mi się, więc odchodzę. I
> takich jak ja będzie coraz więcej.

Nie zupełnie nie miałem, nikogo personalnie na myśli.
Co do twojej decyzji odejścia z zawodu lekarza to z tego co tu wyczytałem na
grupie jesteś doświadczonym lekarzem z nie małym stażem.
Wiec naprawdę szkoda, ze twoja decyzja jest taka a nie inna.
Ja świetnie rozumiem to, ze pracować i być malo wynagradzanym to najgorsze
co może spotkać człowieka w pracy.
Bo co tu gadać nikt nie pracuje dla idei ani dla powołania, każdy pracuje
dla kasy.
Ale robić w życiu to czego sie nie lubi uwierz mi jest jeszcze gorsze.
Aby to zrozumieć nie raz trzeba tego skosztować.
Pisałem tylko o tym, ze Polska jako kraj nie jest dzisiaj w stanie dać wam
lekarzom takiej podwyżki jakiej żądacie.
Zupełnie nic nie zmieni fakt, ze będziecie sie zwalniać z pracy.
Wszyscy nie odejdą bo nie mogą, a służba zdrowia w Polsce Bedzie jeszcze
gorsza.
Ja już wyżej w poście pisałem jakie jest wyjście, albo czekać na lepsze
czasy które mogą nigdy nie nadejść i godzic sie z tym, albo uciekać z tego
kraju kiedy jeszcze można.
Osobiście na twoim miejscu dawno pracowałbym w jakimś normalnym kraju i
czytał posty na grupie pl.sci.medycyna, i uśmiechał sie pod nosem a nie,
niepotrzebnie sie frustrował-))).
Pozdrawiam
Cancer