Re: kurwa mac

From: "Max" <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Re: kurwa mac
Date: Sun, 17 Jun 2007 12:45:05 +0200

Cytuję:---------------------------------------------
-----------------
> Niestety, znacznie szybciej trafiają dwa metry pod ziemię.
> Sio naganiaczu !
> Dominik

Mowisz o pacjentach chyba, bo nie do konca zrozumialem, a jak wynika z
innych postów, jestes lekarzem...
Jesli tak, to proszę nie przewartościowywać swojej roli, kazdy kończy
podobnie, a to że troszkę wcześniej, to wcale nie jest powodem Waszego
szantażu. Wbrew Waszym opiniom, spoleczenstwo jest coraz bardziej
wyksztalcone i tylko potrzeba czasu, aby nie deptalo z byle jaka pierdółka
do Was.

Przepraszam, ale z tej krotkiej odpowiedzi nie wynikalo to jasno (czytaj
uwaznie wstęp, a czytalem pana poprzednie wypowiedzi, wiec prosze to
potraktowac jako ogolna moja wypowiedz do tematu "kurwa mac", ktory nota
bene dotyczy, cytuje: "ale mnie kurwica bierze jak widze tych wszystkich
strajkujacych lekarzy skurwysynow...."

Jesli chcez pisac na inny temat to otworz nowy post. Rowniez rozsadku zycze,
bo mnie tez kurwica zalewa