kutia z jogurtem

1. Data: 2001-11-26 13:24:37

Temat: kutia z jogurtem
Od: <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Obiecana produkacja i degustacja miala miejsce w miniona niedziele.
Moja, bardzo subiektywna opinia: nadaje sie toto do zjedzenia i dla kogos
kto nigdy w zyciu nie jadl kuti moze byc smaczne. Na pewno nigdy wiecej nie
zrobie, a tym bardziej nie podam, tak przyrzadzonej kutii.
Do przygotowania kutii wybralam jogurt Danone naturalny, bo taki lubie
najbardziej.

Serdecznie pozdrawiam

skrzacik

1. Data: 2001-11-27 05:53:32

Temat: Re: kutia z jogurtem
Od: "FeLicja (Kasia)" <I...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

s...@f...onet.pl wrote:

> [...]
> zrobie, a tym bardziej nie podam, tak przyrzadzonej kutii.
> Do przygotowania kutii wybralam jogurt Danone naturalny, bo taki lubie

Ja w sumie tez mialam probowac, ale chyba odpuszcze sobie ta imprezke. Dla
mnie kutia kojarzy sie tylko i wylacznie z ryzem, makiem, rodzynkami,
migdalami i miodem. I zdaje sie, ze nie bede tu nic usprawniac, czy
zmieniac. Twoja opinia tym bardziej mnie przekonala w mojej decyzji.
Dzieki :)
Kasia

1. Data: 2001-11-27 13:00:31

Od: <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FeLicja (Kasia)" <I...@n...net> napisał w
wiadomości news:3C032A5C.70804@netscape.net...
> [...]
> migdalami i miodem. I zdaje sie, ze nie bede tu nic usprawniac, czy
> zmieniac. Twoja opinia tym bardziej mnie przekonala w mojej decyzji.

alez nie ma za co, czasem bywa przyjemnie gdy sie jest krolikiem
doswiadczalnym na wlasne zyczenie :))
powiedz mi tylko skad u ciebie ryz w kutii?

skrzacik ciekawski

1. Data: 2001-11-27 13:01:49

Od: <n...@m...ch> szukaj wiadomości tego autora

No wlasnie jaka jest wiec ta prawdziwa kutia? bo chcialabym zrobic na swieta, a
nigdy w zyciu nie jadlam...
Jezeli przepis juz sie pojawil to prosze grzecznie o podpowiedzenie mi gdzie
sie znajduje:))))

Ale fajnie, ze juz niedlugo swieta!

Kalina

1. Data: 2001-11-27 17:21:43

Od: <s...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <n...@m...ch> napisał w wiadomości
> [...]
swieta, a
> nigdy w zyciu nie jadlam...
> Jezeli przepis juz sie pojawil to prosze grzecznie o podpowiedzenie mi

rodzinny przepis, bardzo prosze:
http://skrzacik.mega.com.pl/archiwum.html

poza tym rzeczona kutia z jogurtem:
http://wigilia.pl

smacznego

skrzacik

1. Data: 2001-12-02 21:03:29

Od: "MAc" <m...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

ryz w kutii?? zamiast pszenicy??
chyba sie nie odwaze ryzykowac chociaz brzmi ciekawie

MAc

1. Data: 2001-12-03 11:51:32

Od: arturas <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc.
a co to jest kutia?
oswieccie ciemniaka.

Arturas

MAc wrote:

> ryz w kutii?? zamiast pszenicy??
> chyba sie nie odwaze ryzykowac chociaz brzmi ciekawie
>
> MAc

Fladra+jaka_przyprawa?
Serce truskawkowe
Chałeczka