kwaśne mleko - pomożecie?

1. Data: 2002-09-12 18:32:18

Temat: kwaśne mleko - pomożecie?
Od: hmmm <k...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Witam.

Mam 2 litry pysznego kwaśnego mleka. Na chłodnik za chłodno :-)

Pomożecie?

(W ostateczności zjem z ziemniaczkami, bukietem z jarzyn i sadzonymi.)

hmmm
(apsik!)

1. Data: 2002-09-12 18:36:14

Temat: Re: kwaśne mleko - pomożecie?
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "hmmm" <k...@i...com> napisał w wiadomości
> Witam.
>
> Mam 2 litry pysznego kwaśnego mleka. Na chłodnik za chłodno :-)
>
> Pomożecie?
>
> (W ostateczności zjem z ziemniaczkami, bukietem z jarzyn i sadzonymi.)

Dlaczego w ostateczności? Przecież to jest pyszne!
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2002-09-12 19:15:03

Od: hmmm <k...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 12 Sep 2002 20:36:14 +0200, "Joanna Duszczyńska"
<j...@p...onet.pl> napisala:

>Dlaczego w ostateczności? Przecież to jest pyszne!

Pyszne, tak. Ale zawsze gdy mam zsiadłe mleko to albo chłodnik albo to
pyszne... Teraz chciałabym inaczej :-)

hmmm
(apsik, apsik!)

1. Data: 2002-09-12 19:22:25

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Pyszne, tak. Ale zawsze gdy mam zsiadłe mleko to albo chłodnik albo to
> pyszne... Teraz chciałabym inaczej :-)

To zrób sobie koktajl i wypij go na deser po obiedzie...

1. Data: 2002-09-12 19:40:57

Od: t...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

> Mam 2 litry pysznego kwaśnego mleka.

Zostaw na "zsiadle " i zagotoj! Wyjdzie pyszny twarozek.Ja tak czesto robie jak
mam nadmioar mleka tego z woreczka.Bo w kartonie jest zbyt zakonserwowane i
zsiadzie sie.Moja Pani w sklepiku spozywczym zawsze trzyma dla mnie "stare" z
przed dwoch dni mleko za kilka groszy za litr.

Pozdrawiam
Stanislaw z Gdanska

1. Data: 2002-09-12 19:52:59

Od: hmmm <k...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

12 Sep 2002 21:40:57 +0200, t...@p...onet.pl napisal:

> [...]
>zsiadzie sie.Moja Pani w sklepiku spozywczym zawsze trzyma dla mnie "stare" z
>przed dwoch dni mleko za kilka groszy za litr.

A, no właśnie - serek :-)
Pewnie zrobię, bo jakoś innych pomysłów brak.
Dziękuję ślicznie.

(bo ja mam właśnie zsiadłe kwaśne mleko)

hmmm
(apsik, uojej)

1. Data: 2002-09-12 20:18:55

Temat: Re: kwa?ne mleko - pomo?ecie?
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 Sep 2002 20:32:18 +0200, hmmm <k...@i...com>
wrote:

>Witam.
>
>Mam 2 litry pysznego kwa?nego mleka. Na ch?odnik za ch?odno :-)
>
>Pomo?ecie?
>
>(W ostateczno?ci zjem z ziemniaczkami, bukietem z jarzyn i sadzonymi.)
>
>hmmm
>(apsik!)

czesc wypij, czesc przerob na maly chlodnik (moze sie ociepli?
hehe)
czesc zostaw do takich malych racuszkow (w odorznieniu od
racuchow ;) ) z jablkami.

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-09-12 21:43:27

Od: hmmm <k...@i...com> szukaj wiadomości tego autora

tak zrobię :-)

a przepisik mogłabym? ;-) hehe

hmmm

1. Data: 2002-09-12 21:45:26

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 12 Sep 2002 23:43:27 +0200, hmmm <k...@i...com>
wrote:

>tak zrobi? :-)
>
>a przepisik mog?abym? ;-) hehe
>
>hmmm

no wiec...o ile pamietam to bylo mleko kwasne, jajo, maka sol,
cukier i jablka. na oko. jablek duuuuuuzo

Trys
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-09-13 12:14:24

Od: Maria Urbanczyk <M...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

hmmm wrote:

> Mam 2 litry pysznego kwaśnego mleka. Na chłodnik za chłodno :-)

Chyba do "Murzyna bez jaj" potrzeba bylo 2 szklanki mleka kwasnego... Tzn.
chyba kefiru, ale mysle, ze z kwasnym mlekiem tez wyjdzie (chyba nawet raz
tak robilam).

Maria

Potrawy wegetariańskie...
sprzedam zamrazarke (POZNAN) 5-letnia