lakiery do paznokci

1. Data: 2004-07-06 14:05:02

Temat: lakiery do paznokci
Od: "Daga" <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

proszę o radę, które lakiery do paznokci sa warte polecenia, tzn. szybko się
nie kruszą, mają ładny połysk itp.

Dziękuję za pomoc,
Daga

1. Data: 2004-07-06 14:10:00

Temat: Re: lakiery do paznokci
Od: Tib <c...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Daga wrote:

> Witam,
>
> proszę o radę, które lakiery do paznokci sa warte polecenia, tzn. szybko się
> nie kruszš, majš ładny połysk itp.

A jakis zakres cenowy? Czy wszystko jedno?

Odkrylam niedawno temu lakiery Golden Rose - Ligeia (chyba?:-)) o nich
pisala, podpisuje sie pod kazdym piskiem zachwytu :-) Mam opalizujacy
jaznorozowy i niech sie przy nim schowa ten z Meteorites Guerlain :-)

T.

--
http://www.fun.from.hell.pl/2003-03-24/Hot_chick_wit
h_nice_pussy.jpg

1. Data: 2004-07-06 14:41:18

Od: "Daga" <d...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

oczywiście, że cena też ma znaczenie, ale czasami lepiej dać trochę więcej i
być zadowolonym... w końcu liczy się efekt :)

a tak swoją drogą... ile kosztują lakiery Golden Rose?
____________________________________

Użytkownik "Tib"

1. Data: 2004-07-06 14:46:54

Od: Kruszyzna <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2004-07-06 16:41,Użytkownik Daga ziewnął szeroko i rzekł:

> a tak swoją drogą... ile kosztują lakiery Golden Rose?

5 zł

--
Kruszyna

"Primum non stresere..."

1. Data: 2004-07-06 15:30:13

Od: "Tusinka" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Kruszyzna" <k...@g...pl> napisał

> 5 zł

Ja kupowalam za 2,80 :)) ALe takie male buteleczki. Za to kupilam od razu
trzy i sa rzeczywiscie calkiem niezle. Z tym ze ja mam dla odmiany matowe

1. Data: 2004-07-06 16:40:36

Od: "Izka" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Daga" <d...@b...pl> napisał w wiadomości
> Witam,
>
> proszę o radę, które lakiery do paznokci sa warte polecenia, tzn. szybko
się
> nie kruszą, mają ładny połysk itp.

polecam lakiery firmy JOKO. Bogate kolorystycznie, dosc dlugo sie trzymaja,
dobrze rozprowadzaja i sa niedrogie.

1. Data: 2004-07-06 17:53:02

Od: Renya <r...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Daga napisał:

> proszę o radę, które lakiery do paznokci sa warte polecenia, tzn. szybko się
> nie kruszš, majš ładny połysk itp.

Ja polecam Miss Sporty - takie małe buteleczki - chyba mi paznokcie z
nim odrosną, taki trwały.

--
Renya
http://pyrypy.poznan4u.com.pl/pyrypy.php?state=showu

1. Data: 2004-07-06 20:49:03

Od: "FunnyFrog" <f...@W...fm> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
polecam INGLOT, mam kilka buteleczek bo przeciez kolor kolor i jeszcze jeden
kolor trzeba kupic ;-) Cenowo wyglada to okolo 11 zl (+ zawsze jakis
miniprezencik np. paski do frenczu lub pilniczek itp.). Chwale sobie to, ze
szybko schna oraz co bardzo wazne: te daaawno temu zakupione sa nadal takie
jak byly, nie gestnieja, nic sie z nich nie wyraca. Gama kolorow szeroka,
buteleczki po 16ml !!

Pozdrawia FunntFrog : )

1. Data: 2004-07-07 07:13:07

Od: "Tusinka" <f...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FunnyFrog" <f...@W...fm> napisał

> polecam INGLOT

I pod tym sie podpisuje. Najlepsze lakiery jakie mialam.

1. Data: 2004-07-07 10:27:29

Od: "Izka" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "FunnyFrog" <f...@W...fm> napisał w wiadomości
> [...]
takie
> jak byly, nie gestnieja, nic sie z nich nie wyraca. Gama kolorow szeroka,

ladne sa i niedrogie, ale zdecydowanie zbyt dlugo wysychaja. Jesli chce sie
miec intensywny kolor, trzeba pomalowac paznokcie conajmniej 2 razy i
poswiecic na to z 1,5 godziny.

Petrole
Re: Petrole
jaki tusz dla wrazliwych oczu alegrika?