leczenie homoseksualizmu (crosspost)

131. Data: 2005-06-27 11:52:15

Temat: Re: leczenie homoseksualizmu (crosspost)
Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akulka wrote:

> Ależ zauważyłAM,

a tak, sorry, literowka, plec rozpoznalem wczesniej :)

> zanegowałeś - może przeczytaj siebie samego jeszcze raz.
> Ale różne źródła mogą podawać inaczej, wiec nie neguję, że ty co innego
> wyczytałeś. Ja miałam taką przewagę, że mogłam zobaczyć to prawie "na żywo"
> w TV.

nie rozumiesz, jedno nie wyklucza drugiego

> Z wyglądu zewnętrznego? Oczywiście.

jak rozni sie w srodku murzyn od mankuta a ten o niebieskookiego
blondyna o preferencjach homoseksulanych?

> Ale nijak się to ma do tego, że ich
> upodobania seksualne odbiegają znacząco od normu z punktu widzenia właśnie
> biologii i ewolucji - bo głównym celem każdego gatunku na ziemi jest
> PROKREACJA.

po pierwsze nie krzycz bo wyglada jakbys z teleksu pisala, gen to gen i
znajdzie droge, jesli juz to gatunku nie oznacza osobnika, wiec co jest
tu niezgodnego?

> Do rozrodu są zdolni - ale swoich organów rozrodczych używają tylko i
> wyłącznie do seksu- uwaga: kobieta+ kobieta-nie ma potomstwa;
> mężczyzna+mężczyzna-nie ma potomstwa; Kobieta+mężczyzna - (przy
> sprzyjających warunkach) potomstwo jest.

albo nie ma, jedni chca, inni nie chca, tu spada przyrost naturalny a tu
wzrasta, mieszasz biologie do potrzeb czlowieka

> Iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii?

prokreacja nie jest celem samym w sobie jesli chodzi o czlowieka,
mieszanie do tego natury jest pomylka

> P.S.
> Jeśli będę miała jakieś potrzeby na grupie, to wyraźnie dam o tym znać. Nie
> wysilaj się na odgadywanie potrzeb adwersarzy, bo ci życia i nerwów nie
> starczy.

nie interesuja mnie twoje potrzeby, skomentowalem ich okazanie, gdybania
wycialem, masz cos konkretnego to dawaj, inaczej szkoda czasu
--
careful with that axe Eugene!

132. Data: 2005-06-27 12:04:09

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gazebo" <g...@w...pl> napisał w wiadomości

>po pierwsze nie krzycz bo wyglada jakbys z teleksu pisala,
Nie krzyczę, a artykułuję słowo kluczowe

>gen to gen i
>znajdzie droge, jesli juz to gatunku nie oznacza osobnika, wiec co jest
>tu niezgodnego?
Jakbyś jeszcze po polsku napisał to zdanie. Gen sam drogi nie znajdzie, bo
niby jak? Jeśli popęd płciowy jest wycelewony w osobę tej samej płci, to nie
trafi do właściwego odbiorcy.

> nie interesuja mnie twoje potrzeby, skomentowalem ich okazanie, gdybania
> wycialem, masz cos konkretnego to dawaj, inaczej szkoda czasu

Podpisuję się czterema kończynami pod tym stwierdzeniem i ładnie odsyłam do
ciebie. Szkoda czasu jeśli powtarzasz jedno i to samo w kółko nie podając
żadnych argumentów, które są nieodzowne do konstruktywnej dyskusji. Monologi
są nudne.

Pozdrawiam,
Akulka

133. Data: 2005-06-27 12:24:35

Od: Koala <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

> Skoro z taką łatwością Giertychowi i jemu podobnym przychodzi publiczne
> wykrzykiwanie, że homoseksualizm jest chorobą którą należy leczyć, więc
> może ktoś wskaże jakieś sugestie odnośnie tego, jak tą chorobę leczyć
> należy ?

Zastanawialabym sie bardziej jak wyleczyc pana Giertycha, bo chyba on i
jemu podobni bardziej potrzebuja leczenia badz odizolowania od reszty
spoleczenstwa.

134. Data: 2005-06-27 12:35:53

Od: "Grzegorz Z." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Grzegorz Z.:
>
> To twoje jak to szumnie nazywasz "zainteresowanie" jakies takie
> dupowate niewasko...
> Nie masz takiego wrazenia?
> Bo ja to mam. :)

Słysząc dziesiątki razy wypowiedzi różnych chrześcian w mediach oraz czytając
dziesiątki wypowiedzi innych chrześcian w Usenecie -
że homoseksualizm jest chorobą którą należy leczyć - nie mogłem się zainteresować
kwestią w jaki sposób ów homoseksualizm się
leczy - w szczególności jakie są możliwości jego leczenia w naszym kraju ?

135. Data: 2005-06-27 12:37:44

Od: "Grzegorz Z." <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kopot w tym ze coraz trudniej homoseksualistom poddac sie terapii - przesladowania
dotykaja w coraz szerszym stopniu coraz wiecej
> osob, chcacych terapie dla homoseksualistow prowadzic.

"Prześladowania" ? Może jeszcze głodnymi lwami ich szczują ? ;->

136. Data: 2005-06-27 12:44:55

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akulka wrote:

> Nie krzyczę, a artykułuję słowo kluczowe

ale wyglada jakbys krzyczala, mozesz uzywac podkreslnikow?

> Jakbyś jeszcze po polsku napisał to zdanie.

to znaczy?

> Gen sam drogi nie znajdzie, bo
> niby jak? Jeśli popęd płciowy jest wycelewony w osobę tej samej płci, to nie
> trafi do właściwego odbiorcy.

a pomyslalas, ze to jest wliczone w ten interes? jak plemniki, jak
poronienia samoistne?

> [...]
> żadnych argumentów, które są nieodzowne do konstruktywnej dyskusji. Monologi

pisalem ci zebys sie skupila na meritum, wystarczylo ci napisac eot,
reszta jest zbedna, jak bede chcial sluchac ideologii to poczytam
p.religia

--
careful with that axe Eugene!

137. Data: 2005-06-27 13:09:08

Od: "Miroslaw Mikolajczyk" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Grzegorz Z." <a...@t...pl> napisał w wiadomości

> "Prześladowania" ? Może jeszcze głodnymi lwami ich szczują ? ;->

A, roznie jest. A to usuwaja ich ze stanowisk ktore piastuja, powolujac sie
na zachowanie niezgodne ze stanowiskiem, tak jakby stosunek do
homoseksualizmu mial byc koniecznym kryterium do wykonywania jakiegos
zawodu, a to pozywaja do sadu, powolujac sie na "hate crimes", a to
szantazuja wydawcow gazet w ktorych pojawiaja sie ogloszenie o terapii
reorientacyjnej, a to zabraniaja informowac w miejscu pracy o dostepnosci
terapii, a to skarza do sadu kuratoria i rady szkol odmawiajacych wlaczenia
do programunauczania podreczikow promujacych malzenstwa jednoplciowe, a to
skarza biskupow za homilie gloszone w ksciolach, a to skarza rodzicow dzieci
Sikhow np. za odmowe udzialu w zajeciach o homo-malzenstwach, dyskryminujac
wyznawcow roznych wiar w zakresie ich prawa do wolnosci slowa. Jest tego
sporo.

m.m

138. Data: 2005-06-27 13:12:00

Od: "Akulka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> to znaczy?

To znaczy przyłóż trochę dbałości do formy językowej, którą się posługujesz,
to inni będą w stanie zrozumieć to, co chcesz przekazać. Twoje powyższe
zdanie nie jest dla mnie czytelne.

> a pomyslalas, ze to jest wliczone w ten interes? jak plemniki, jak
> poronienia samoistne?

No, to chyba nie ma nic wspólnego z homoseksualizmem. Zaczynasz strzelać na
oślep.

> pisalem ci zebys sie skupila na meritum, wystarczylo ci napisac eot,
> reszta jest zbedna, jak bede chcial sluchac ideologii to poczytam
> p.religia

Cały czas piszę na temat. Ale swoją drogą to śmieszne, że gdy komuś kończą
się argumenty, to po religii musi się "przejechać" . Może ja jestem
ateistką, a może moje poglądy nie mają niczego wspólnego z moją wiarą czy
wiarą jako taką w ogóle? Zresztą, wybacz, ale nie zrobiłam nawet
najmniejszej aluzji czy kroku w tym kierunku.

Żadnych ideologii też nie wygłaszam, zwracam uwagę tylko i wyłącznie na
fakt, iż homoseksualizm jest wbrew naturze jakiegokolwiek gatunku
zamieszkującego tą ziemię - dlatego błędem jest uznanie go za coś
naturalnego, bo nim nie jest.
A teraz już mogę sobie rąbnąć EOT, bo dyskutować można, ale najlepiej z
kimś otwartym na dyskusję, używającym konkretnych argumentów. A o religii
masz rację, podyskutuj na adekwatnej grupie.

Pozdrzawiam,
Akulka

139. Data: 2005-06-27 13:18:17

Od: "Miroslaw Mikolajczyk" <m...@c...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> niemalże śmiertelna i zaraźliwa jak conajmniej ospa wietrzna. (dlatego
> geje i les mają siedzieć w domach, nie wychodzić, pewnie by tych
> "zdrowych" nie zarażać drogą kropelkową)
>
> Załóżmy że jestem homoseksualistą. Załóżmy że uznaję że jestem chory
> (wszak to podstawowy warunek by leczenie miało sens) i chcę się wyleczyć z
> mojej choroby.
>
> Jak właściwie wygląda leczenie? Jaka terapia? Jakie środki
> farmakologiczne? Czy są one dostępne w naszym kraju i czy znajdę opis
> działania owych środów w Pharmindex-ie '05 ?

O terapi reorientacyjnej tu:

http://www.narth.com/
albo tu:
http://www.pathinfo.org/

Mam tego cala mase, ktochce znajdzie sam.

m.m

140. Data: 2005-06-27 13:58:36

Od: gazebo <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Akulka wrote:

> No, to chyba nie ma nic wspólnego z homoseksualizmem. Zaczynasz strzelać na
> oślep.

na oslep to plemniki, to ty pisalas o gatunku i biologii oraz trafianiu,
ja ci pokazuje, ze obecnosc homo temu w zaden sposob nie przeczy

> Cały czas piszę na temat. Ale swoją drogą to śmieszne, że gdy komuś kończą
> się argumenty, to po religii musi się "przejechać" .

bo tam sie gdyba co wlasnie uskuteczniasz i opiera wiedze na wierze,
jesli masz jakies konkrety chetnie sie zapoznam

> A teraz już mogę sobie rąbnąć EOT, bo dyskutować można,

za duzo mowisz i nie na temat niestety

--
careful with that axe Eugene!

plasawica..