lekcje judo - czy nauczyciel może zabronić zwalniania z lekcji

31. Data: 2011-03-20 20:40:26

Temat: Re: lekcje judo - czy nauczyciel może zabronić zwalniania z lekcji
Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Twoja "chora ortografia" jest tu dobrze znana,
Wazelinujesz mi, ale to nie prawda.

>...gdybyś po prostu napisała, że masz problemy z ortografią i korzystaniem
>ze słownika w programie pocztowym, nie zwracałbym uwagi na Twoje błędy przy
>czytaniu Twoich postów.
Ja nie mam problemu z ortografią,
problemy to się zaczną, jak się zacznie reforma:).

> Ponieważ ze swoich byków
Narodowe byki były dla mnie bodźcem, nie moje.

> zrobiłaś ideologię,
Raczej nie, nie można nazwać postulatu reformy ortografi "ideologią".

> zacząłem mijać Twoje wypowiedzi jako nieistotne.
Fakt, czasem się nie staram, ale można pisać w nowej ortografi, nie robiąc
odstępst od ortografi tradycyjnej.
A na marginesie czy omijasz posty bez polskiego liternictwa?
To ważne pytanie, jeśli nie odpowiesz jednoznacznie
na nie też nie odpowiem dalej.

> Programowy brak formy po dłuższym kontakcie powoduje odrzut od treści.
Styllll !!!!!!!!!!!!!!!!!!

> Odezwałem się tylko dlatego, że uraziłaś moje poczucie logiki.
> Jak będziesz prezydentem Polski, to będziesz mogła zainicjować swoją
> reformę ortografii, wtedy się podporządkuję nowym regulacjom.
Jesteś bezczelny, nie tszeba być prezydentem by zainicjować reformę,
wystarczy zebrać podpisy, a jeśli rozumiesz polski, to wiesz,
że zainicjować to nawet mniej niż zebrać podpisy,
wystarczy np. założyć stronę www, to już jest.

> Dopóki to nie nastąpi, będę używał obecnych reguł.
Słusznie, pisanie w nowej ortografi,
z małą ilością odstępstw od tradycyjnego zapisu jest trudne,
zaś pisanie z dużą ilością odstępstw jest antyreklamą,
dlatego, by reforma się udała, prawdopodobnie pierwszym zaleceniem
gdybym miała taką moc, było by zabronienie pisania w nowej ortografi.

> A ewidentna wpadka prezydenta Komorowskiego? On niezależnie od swoich
> błędów ortograficznych pozostanie w historii jako prezydent mojego
> państwa. Ty niezależnie od swoich "reguł nowej ortografii" na tej grupie w
> mojej prywatnej opinii pozostaniesz tylko Stokrotką.
Znowu jsteś bezczelny. Nie mam ambicji "być kimś",
ale jeszcze nie umarłam.

> Merytoryczny post prezydenta Komorowskiego na tej grupie ....
Nie rozumiem, tu był jakiś post Komorowskiego?

32. Data: 2011-03-20 21:39:38

Od: zairazki <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam Grupowiczów, obiecywałem już tyle razy że więcej nie
będę... Wiem, jestem niepoprawnym optymistą :D

Użytkownik Stokrotka napisał:
> Wazelinujesz mi, ale to nie prawda.
Pochlebiasz sobie, ale to Twoja opinia, dla mnie nieinteresująca.

> Ja nie mam problemu z ortografią,
> problemy to się zaczną, jak się zacznie reforma:).
To gdzie Ty masz problemy i jakie te problemy są, w mojej prywatnej
opinii nie nadają się do dyskutowania na tej grupie bez Twojej prośby.
Ponieważ nie prosisz, nie będę komentował.

> Narodowe byki były dla mnie bodźcem, nie moje.
Nie podejmuję dyskusji na płaszczyźnie logiki. Nie umiem rozwiązać
problemu kwadratury koła.

> Raczej nie, nie można nazwać postulatu reformy ortografi "ideologią".
OK - głosisz postulat reformy ortografii. Przyjąłem to do wiadomości.
Nic z tego dla mnie nie wynika. Jak dla mnie EOT.

> Fakt, czasem się nie staram, ale można pisać w nowej ortografi, nie robiąc
> odstępst od ortografi tradycyjnej.
Znowu błąd rozumienia - pomijam lekturę twoich postów nie dlatego, że
się nie starasz czy się starasz. Podjąłem decyzję taką, jaką podjąłem,
w oparciu o przytoczone przesłanki. Co z tym zrobisz/nie zrobisz, jest
mi obojętne.
> A na marginesie czy omijasz posty bez polskiego liternictwa?
> To ważne pytanie, jeśli nie odpowiesz jednoznacznie
> na nie też nie odpowiem dalej.
Po pierwsze - jeżeli ktoś pisze w sposób dla mnie interesujący, nie
gra roli czy ma w czytniku ustawione pliterki czy nie. Każdy post na
tej grupie skanuję w poszukiwaniu czegoś interesującego - Twoje też.
Czytam te, które pozytywnie przechodzą przez etap wstępnego
skanowania. Twoje ostatnio nie przechodzą tego testu i tyle.
Żebyś nie miała problemu z rozumieniem, to dosłownie: nie omijam
postów tylko dlatego, że nie mają polskiego liternictwa.
Po drugie - równie dosłownie - nie interesuje mnie czy odpowiesz czy
nie odpowiesz dalej, bo nie jestem zainteresowany kontynuowaniem tej
dyskusji. To jest ostatni mój post w tym wątku niezależnie od tego co
zrobisz czy nie zrobisz.

> Styllll !!!!!!!!!!!!!!!!!!
Szkoda że tak szybko zabrakło Ci wykrzykników. Mogłaś jeszcze użyć
klawisza CapsLock i wpisać to dużymi literami.
Czy taki styl konwersacji odpowiada Ci bardziej? Mógłbym tak pisać,
ale to nie ta grupa na takie dialogi.

> [...]
> że zainicjować to nawet mniej niż zebrać podpisy,
> wystarczy np. założyć stronę www, to już jest.
No więc zrób to, o czym piszesz. Tylko mam do Ciebie prośbę - nie
mieszaj mnie do tego. Komentować logiki Twojej wypowiedzi nie
zamierzam z przyczyn biblijnych.

> [...]
> dlatego, by reforma się udała, prawdopodobnie pierwszym zaleceniem
> gdybym miała taką moc, było by zabronienie pisania w nowej ortografi.
Jak będziesz miała taką moc sprawczą, to nauczę się nowej ortografii.
Nie będzie to dla mnie problemem, nowych rzeczy uczę się już od tylu
lat, nabrałem wprawy.
Póki co obowiązuje ta, która jest. I staram się do niej stosować. Co
Ty robisz z ortografią nie jest dla mnie interesujące.

> Znowu jsteś bezczelny. Nie mam ambicji "być kimś",
> ale jeszcze nie umarłam.

> Nie rozumiem, tu był jakiś post Komorowskiego?

Utwierdziłaś mnie w przekonaniu, że nie tylko z ortografią masz
problemy. Na szczęście logika jest odporna na reformy, bo inaczej na
przykład przestałyby działać komputery. Ponadto dziękuję, że nie
postulujesz zakazu używania zdań złożonych.

Szanowni Grupowicze. Wracam kolejny raz na odwyk, więc EOT i szlaban
na misję nawracania osób odpornych na wiedzę.

pozdrawiam i jeszcze raz przepraszam
zairazki

33. Data: 2011-03-20 21:47:11

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzięki za odpowiedź.

34. Data: 2011-05-10 16:35:36

Od: " ąćęłń" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

Najlepiej jakby dłubało w nosie, wtedy we wspólnej zjednoczonej Europie
dochrapie się pozycji polskiej sprzątaczki w obcym hotelu.

-----

35. Data: 2011-05-11 20:12:41

Od: "Stokrotka" <o...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Najlepiej jakby dłubało w nosie, wtedy we wspólnej zjednoczonej Europie
> dochrapie się pozycji polskiej sprzątaczki w obcym hotelu.

Jak podłubie w nosie, to może i w zębie, i będzie mieć zdrowe?
A czy warto coś umieć?
Weź taką Afrykę, niby biedni a moją większy pszyrost naturalny niż Europa
lub inne kraje rozwinęte wysyłające ludzi w kosmos i badające atomy i
kwarki.
Coś za coś, ono ma prawo wybrać.

Co myślicie o 5 latkach w szkole?
są ok :)