Re: leszczynowe odrosty

Data: 2004-10-01 06:50:04
Temat: Re: leszczynowe odrosty
Od: s...@s...pl (Tadeusz Smal)

/
----- Original Message -----
From: "JerzyN" <N...@m...pl>
To: <p...@n...pl>

> I wszystko byłoby pięknie gdyby nie drańskie patykowate odrosty od
> korzeni, ktore ciągle mi na powrót krzaczor robią.
> Jest jakas metoda na to by je pohamowac????

Kupić nowe szczepione na pniu lub założyć wokół drzewka pierścień z
czegoś twardego.
Pozdrawiam, Jerzy
:)))))
o pierscieniu nie czytalem ani nie slyszalem
natomiast wiem
ze prawie nie dokupienia sa formy szczepione na Leszczynie drzewiastej
bo ona nie dosc
ze slabo rosnie to ciezko sie ja rozmnaza
:)
praktycznie do kupienia sa formy szczepione
na podkladkach form czerwonolistnych
kktore wytwarzaja tak naprawde tylko mniej tych odrostow korzeniowych
:)
a poza tym sa one w innym kolorze niz forma "szlachetna"
i wiadomo co trzeba ciac
:)))))
z pozdrowieniami i usmiechami
_hehehe