Re: likwidacja recept - co szanowni lekarze na to?

Data: 2007-10-26 20:27:09
Temat: Re: likwidacja recept - co szanowni lekarze na to?
Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid>

On Fri, 26 Oct 2007 14:14:26 +0200, Piotr Curious Gluszenia Slawinski
wrote:

> tak ze mysle ze w tej kwestii definitywnie nie powinni sie wypowiadac
> lekarze.

Pewnie. Niech się wypowiadają ci, co nie mają pojęcia o czym mówią - w
końcu zawsze to właśnie tacy mają najwięcej powiedzenia na każdy temat.

Dla mnie EOT, Witkacy mi się przypomniał.

m.
Marek Bieniek (mbieniek at epic pl)
Różnica między PRL-em a RP jest taka jak między zakładem karnym,
a zakładem dla umysłowo chorych. (Marcin Wolski)