Re: lista et wyjazd

Data: 2004-08-16 11:22:15
Temat: Re: lista et wyjazd
Od: Kruszyzna <k...@g...pl>

Dnia 2004-08-16 12:27,Użytkownik Margarett :)) ziewnął szeroko i rzekł:

> ta lista nie zawiera wszystkich oszustów:), to fakt.
> ale jezeli mowisz o baby-doll, to obecnie mozna jej zaufac i nie sprzedaje
> zadnych bubli/podrob itp:)

Rozumiem. U mnie się pojawiła wątpliwość, dlaczego wymienieni wcześniej
nie zostali uwzględnieni. Brak czasu? No, ale skoro już się do nich
wcześniej dotarło? Bo widzisz, to sugeruje, przynajmniej ja to tak
odbieram, że co nieco trzeba by odszczekać. Porównanie obu list takie
sprawia wrażenie. Myślę, że przydałby się jakiś komentarz w związku z
tym. Może przydałaby się pośrednia kategoria tych, którzy sprzedawali
podróbki, ale już nie sprzedają. Dla mnie jest to dezorientujące. No,
ale podkreślam - dla mnie :)

Krusz.

--
Kruszyna