Re: ło matko

Data: 2012-05-06 18:17:56
Temat: Re: ło matko
Od: Stalker <t...@i...pl>

W dniu 2012-05-06 18:31, Stalker pisze:

> Chiron, autentycznie chylę kapelusza. Bardzo ładnie zbudowana
> analogia.
>
> Nawet jeśli kompletnie nieprawdziwa i tak naprawdę odwraca kota
> ogonem :-)
>
> Stalker

Kurczę, ta analogia jest jeszcze genialniejsza niż mi się na początku
wydawało. Zazdrość mnie zżerała, że jej sam nie wymyśliłem, ale dopiero
teraz do mnie dotarło, że w moim wykonaniu byłaby słaba, a w twoim ma
podwójną siłę rażenia :-)

Dlaczego? Udało Ci się tutaj postawić znak równości pomiędzy wymową
twojego światopoglądu, a czymś absolutnie jednoznacznym i oczywistym...

Twoje tezy są tak samo oczywiste i naturalne, jak to że po wiośnie
przychodzi lato, a po lecie jesień, a potem zima :-)

Interpretacje które w NAJLEPSZYM razie mogłyby być JEDNYMI Z WIELU
wyjaśniających bieg zdarzeń, ty jedną prosta analogią uczyniłeś JEDYNYMI
prawdziwymi.

Fakt, ze światem rządzi karny i zdyscyplinowany spisek Żydów jest tak
oczywisty jak to że skoro jest maj to jest wiosna ;-)

Stalker, kurczę dopiero teraz jestem zazdrosny...