ło matko

51. Data: 2012-05-04 22:19:09

Temat: Re: ło matko
Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Słucham???? Ja poproszę przepis na taką kwotę:-) Powaga- uważasz za
> realne taką wygraną? W jakim czasie? Przy jakich inwestycjach?

O organizatorach gadamy - nie o graczach :)

Jeśli chodzi o graczy, z naszego podwórka poguglaj sobie gracza o nicku
"DaWarsaw". Nie 6 - cyfrowe ale 5 wchodzą w grę. 6 - cyfrówki Szwed o
nicku "Isildur1". Na pewno nie zyski ale wygrane - nie podliczam ich,
straty na pewno też mają -to tylko wskazówka co góglać jak Cię temat
interesuje.

Dębska

52. Data: 2012-05-04 22:33:57

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Flyer" <f...@g...pl> napisał w wiadomości
> In article <jo1jpa$kbv$1@node2.news.atman.pl>,
> i...@g...com says...

> Chiron, słońko Ty nigdy nie zachodzące nad szczytami Karpat -
> zyski dla właściciela portalu. Jełopie. ;>

jakie masz IQ?
:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

53. Data: 2012-05-04 22:36:38

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> nicku "Isildur1". Na pewno nie zyski ale wygrane - nie podliczam ich,
> straty na pewno też mają -to tylko wskazówka co góglać jak Cię temat

Nie jestem hazardzistą. Interesuje mnie zysk. I możliwość stworzenia takiego
portalu internetowego. Wątpię jednak w aż tak szerokie zainteresowanie.
Naprawdę uważasz, że aż tylu ludzi chce grać w pokera w internecie? W sumie
to czyściutki zysk: tak, jakby ustawić na www skarbonkę:-). Aż ślinka
cieknie:-)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

54. Data: 2012-05-04 22:39:29

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> zainteresowanie. Naprawdę uważasz, że aż tylu ludzi chce grać w pokera w
> internecie? W sumie to czyściutki zysk: tak, jakby ustawić na www

00:38
180 851 graczy 27 948 stołów :)

> Nie jestem hazardzistą [...]

Poker to nie hazard :)

Dębska

55. Data: 2012-05-04 22:44:34

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 05 May 2012 00:39:29 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> 00:38
> 180 851 graczy 27 948 stołów :)

> Poker to nie hazard :)

Ale granie w pokera już jak najbardziej tak :)

Pozdrawiam,
M.

56. Data: 2012-05-04 22:47:11

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> 00:38
> 180 851 graczy 27 948 stołów :)
A jest możliwość- może wykupić domenę np w Chile (dobre prawo dla
korzystających z domen, serwerów proxy, etc)- i coś takiego postawić? Jak
widzisz realność tego interesu?

> Poker to nie hazard :)

No a co? No bo dla grających- pewno hazard?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

57. Data: 2012-05-04 22:48:12

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:
> In article <jo1ikf$pbr$1@inews.gazeta.pl>, p...@g...pl
> says...

> je
>
> Se pogadaj - porównaj zyski takiego facebooka i googla z ceną
> akcji przy pierwszym notowaniu lub ceną emisjyjną. My żyjemy
> tutaj, a tam [znaczy w Usiech] jest inny model biznesowy.

Mieszasz różne systemy walutowe :) To tak jakby ww. facebooka lub googla
porównywać z bankiem internetowym. Obrót porównywalny ale inna bajka.

> No to jesteś lepszy, bo ja nie, ale wystarczyło mi czytanie o
> tym, jak 60.letnie kobitki, szydełkując, odgrywały sceny
> orgazmu. Gdybyś nie wiedział - kobieta 60. letnia może spokojnie
> udawać 30-40 latkę. ;> To ostatnie wiem z obserwacji
> [falsyfikacji] w realu.

We wszystkim wietrzysz podstęp. OK. Ostrożności nigdy dosyć.
Statystycznie na 6 niezaruchań odkryjesz jednego oszusta/oszustkę :)

> jak
>
> Słowo - marketing - w pierwszej linijce. Przeciętne Kowalski
> łapie się na to, że w reklamie powie się, że przeciętny Nowak
> wygrał 10 000 USD. Niuans i paradoks, bo wygrana Nowaka nie
> wpływa na wygraną Kowalskiego.

Aj tam marketing. Po co ja Ci to matematycznie przedstawiłem ? Marketing
jest w każdej dziedzinie. Mniej lub bardziej uczciwy. Zasadniczo go olać
trzeba i przeliczyć co się opłaca co nie.

Dżentelmeni nie gada5ją o ilościach ;)

Dębska

58. Data: 2012-05-04 22:50:22

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Fragile pisze:

> Ale granie w pokera już jak najbardziej tak :)

Dawaj argumenty na tak na nie z przewagą na tak :)

Dębska

59. Data: 2012-05-04 22:58:37

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chiron pisze:
> [...]
> A jest możliwość- może wykupić domenę np w Chile (dobre prawo dla
> korzystających z domen, serwerów proxy, etc)- i coś takiego postawić?

Cienko widzę. Albo licencja od istniejącej sieci - musisz mieć naprawdę,
naprawdę popularny portal by Cię było stać. Od zera - rzesza
informatyków - bardzo dobrych i w wielu dziedzinach za grube $$$ +
wypromowanie się wśród rekinów rządzących rynkiem. Reasumując odkładając
co miesiąc stówę z renty nie da rady mz tego rozkręcić :)

> No a co? No bo dla grających- pewno hazard?

... parę postów wyżej pisałem o tym Flyerowi.

Dębska

60. Data: 2012-05-04 23:10:24

Od: Fragile <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 05 May 2012 00:50:22 +0200, Przemysław Dębski napisał(a):

> Dawaj argumenty na tak na nie z przewagą na tak :)

Jest ryzyko, jest hazard :) Jak mi udowodnisz, że nie ma ryzyka,
przyznam Ci rację, że to nie hazard :)

PS I uzależnia cholerstwo, co nie? ;)
Punkt dla mnie :)

Pozdrawiam,