ło matko

41. Data: 2012-05-03 17:30:46

Temat: Re: ło matko
Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
news:jntopn$u6j$1@usenet.news.interia.pl...

> [...]
> "strategię odstraszania". Dodatkowo Izrael jest w sytuacji geograficznej,
> która wyklucza możliwość jakiegokolwiek błędu strategicznego i wymusza
> radykalne postawienie sprawy, jeśli ma to chronić Żydów. Izrael nie może
> sobie pozwolić na przeciągające się i wyniszczające wojny - ma na to za
> mało ludzi. Pamiętaj, że Żydzi nawet czołgi budują zupełnie inaczej niż
> cała reszta świata, byleby tylko zminimalizować możliwe straty w ludziach.
> Że o broniach bezzałogowych nie wspomnę...
>
> I to jest właśnie punkt widzenia pozbawiony twoich emocji...

Jednakże nie zastosowali tego sposobu myślenia nawet Irlandczycy, rugowani
na początku 20 wieku ze swojej ziemi. Ani też wiele innych nacji. Biorą taki
wariant na poważnie jedynie Izraelczycy. I to z podobnej przyczyny, dla
której grają w drużynach europejskich- nie starając się dogadywać z
sąsiadami. Tylko że to akurat zrozumienie tego wymaga odrobiny znajomości
psychologii, i nie teoretycznej- tylko po prostu- w miarę przynajmniej
dobrego kontaktu z sobą. Czy rozumiesz, o czym piszę? Bo rozumiesz pan- ani
narody, ani pojedyńczy ludzie za bardzo zimnym rozumem się nie chą kierować.
Bo gdyby się kierowali- to nie składali by się np na osadnictwo w
Palestynie, tylko sfinalizowali by zakup Kenii, Konga czy Madagaskaru (bo
tak planowali ci, którzy myśleli kryteriami rozumowymi)

serdecznie pozdrawiam

Chiron

42. Data: 2012-05-03 18:16:39

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-05-03 19:30, Chiron pisze:

> Jednakże nie zastosowali tego sposobu myślenia nawet Irlandczycy,
> rugowani na początku 20 wieku ze swojej ziemi. Ani też wiele innych
> nacji.

NIe wiem, o której wersji opcji Samsona teraz piszesz,ale jeśli o tej
drugiej, z użyciem bomby atomowej, to ci podpowiem, że Irlandczycy w
latach 20-tych takiej bomby jeszcze mieć nie mogli :-)

> Biorą taki wariant na poważnie jedynie Izraelczycy.

I skąd ty to wiesz? :-)

> I to z podobnej przyczyny, dla której grają w drużynach europejskich- nie
> starając się dogadywać z sąsiadami.

Chiron jest pewna granica infantylności w wypowiedziach, nie wierzę, że
nie wiesz, że ją właśnie przekraczasz...

(Pomijam fakt, że nie tyle graja w drużynach europejskich, co ich
zespoły są przydzielone do rozgrywek europejskich)

Chiron jeśli ty NAPRAWDĘ uważasz, że oni grają z Europą, bo się nie chcą
dogadać z sąsiadami, a nie ze względów bezpieczeństwa, to kurczę sam już
nie wiem co :-)

> Tylko że to akurat zrozumienie tego wymaga odrobiny znajomości psychologii,
> i nie teoretycznej- tylko po prostu- w miarę przynajmniej dobrego kontaktu z sobą.
> Czy rozumiesz, o czym piszę?

Swietnie to rozumiem: Bzdury wypisujesz...

> [...]
> nie składali by się np na osadnictwo w Palestynie, tylko sfinalizowali
> by zakup Kenii, Konga czy Madagaskaru (bo tak planowali ci, którzy

Tak, a najlepiej jakby mieli ten Izrael na bezludnej wyspie, a ich
pierwszą prezydent została Nina Terentiew...

Stalker

43. Data: 2012-05-03 22:39:11

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> NIe wiem, o której wersji opcji Samsona teraz piszesz,ale jeśli o tej
> drugiej, z użyciem bomby atomowej, to ci podpowiem, że Irlandczycy w
> latach 20-tych takiej bomby jeszcze mieć nie mogli :-)
Najgorsze jest chyba to, że nawet nie starasz się zrozumieć- napinasz tylko
swoje ego do monstrualnie śmiesznych rozmiarów.

> [...]
>
> Chiron jeśli ty NAPRAWDĘ uważasz, że oni grają z Europą, bo się nie chcą
> dogadać z sąsiadami, a nie ze względów bezpieczeństwa, to kurczę sam już

Czy potrafiszokreślić swoje emocje? Możesz o nich napisać? Jak wpływają na
Twoje życie? Czy je rozumiesz- jakiś przykład? Przepraszam, że tak ad
personam-
ale_właśnie_piszę_Ci_o_rozumieniu_emocji_a_Ty_wykazu
jesz_kompletną_ignorancję.

> Swietnie to rozumiem: Bzdury wypisujesz...
Niczego_nie_zrozumiałeś. Straciłem sporo czasu- zupełnie niepotrzebnie.

> Tak, a najlepiej jakby mieli ten Izrael na bezludnej wyspie, a ich
> pierwszą prezydent została Nina Terentiew...
Ni z gruchy ni z psiej juchy. Ale już nie proszę o wytłumaczenie. Mam dość.

serdecznie pozdrawiam

Chiron

44. Data: 2012-05-04 11:28:18

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Chiron" <i...@g...com> napisał w wiadomości

> islamskiej Turcji?

dobre

45. Data: 2012-05-04 11:31:23

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Przejdź sie na marsz żywych. Zaciekawiona spróbuj podejsć do któregoś z
> Żydów i porozmawiaj. Ciekawe, czy najpierw dostaniesz w zęby, czy mozę po
> prostu od razu Cięrzucą na glebę? W Polsce, gdzie antysemityzmu póki co
> nie ma.

Jak widac z powyzszej wypowiedzi.

46. Data: 2012-05-04 21:03:41

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jntsf3$mgp$1@inews.gazeta.pl>, p...@g...pl
says...
> Ale weź chociaż jakoś hipotetycznie uzasadnij, że kombinowanie mu się
> opłaci przy zysku czerpanym z prowizji od obrotu.

Mówisz i masz - część z portali istnieje tylko po to, żeby je
odsprzedać z zyskiem komuś innemu [taki model biznesowy].
Horyzont czasowy - aż do chwili póki się nie sprzeda, czyli
jakieś 5 lat.

> Można z nimi normalnie na czacie pogadać :)

A wchodziłeś kiedyś na seks-chaty? ;>

> Takie sytuacje są możliwe i rzadko bo rzadko ale występują, że gracze
> grają w zmowie. Tylko skuteczność taki zmów jest cienka, ze względu na
> krótki czas na podjęcie decyzji. Dwie osoby siedzące z lapami obok
> siebie i widzące swoje karty mogą dać radę coś tam kombinować z dużym
> ryzykiem pomyłki, trzy osoby nie dadzą rady już się zgrać.

Se pogadaj. Marketingowo fajnie jestjak jeden gościu opowie jak
wygrał miliony, 100 gości jak wygrało po 10 000 - więcej
szczęśliwców nie trzeba. Fajnie jest, jak zakwalifikowałeś się
do grona wybranych.

> No widzę, że to kwestia zaufania - bo argumenty masz z serii "a gdyby
> tam nagle wyrosła brzoza ... " ;)

Jaka brzoza? ;> Ta ze zdjęcia w miejscu wiadomej katastrofy ma
ponad metr obwodu - gdyby Macierewicz i Kaczyński obejrzeli
sobie to zdjęcie, zamiast wyobrażać sobie sielską polską brzozę
o obwodzie 50 cm, to może by otrzeźwieli. A jeżeli chodzi o
argumenty - bycie świadomym wszelkich ograniczeń nie oznacza
unikania ryzyka, tylko wtedy to jest ryzyko świadome, a nie
wynikającego z głupoty. ;>

PF

47. Data: 2012-05-04 21:44:45

Od: Przemysław Dębski <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Flyer pisze:
> [...]
> odsprzedać z zyskiem komuś innemu [taki model biznesowy].
> Horyzont czasowy - aż do chwili póki się nie sprzeda, czyli

Zawęźmy portale do tych przynoszących 6-cyfrowe zyski na czysto
miesięcznie :)

> A wchodziłeś kiedyś na seks-chaty? ;>

Tak. Kiedyś wchodziłem i było z tego ruchanie - w realu. A czemu pytasz ? ;)

> [...]
> wygrał miliony, 100 gości jak wygrało po 10 000 - więcej
> szczęśliwców nie trzeba. Fajnie jest, jak zakwalifikowałeś się

Nie kumam tezy. Serio.

> [...]
> argumenty - bycie świadomym wszelkich ograniczeń nie oznacza
> unikania ryzyka, tylko wtedy to jest ryzyko świadome, a nie

"wynikającego" Cię zdradziło - ale ja mi też niedużo brakuje ;)

Dębska

48. Data: 2012-05-04 22:04:27

Od: "Chiron" <i...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Zawęźmy portale do tych przynoszących 6-cyfrowe zyski na czysto
> miesięcznie :)
Słucham???? Ja poproszę przepis na taką kwotę:-) Powaga- uważasz za realne
taką wygraną? W jakim czasie? Przy jakich inwestycjach?

serdecznie pozdrawiam

Chiron

49. Data: 2012-05-04 22:13:05

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jo1ikf$pbr$1@inews.gazeta.pl>, p...@g...pl
says...

> Zawęźmy portale do tych przynoszących 6-cyfrowe zyski na czysto
> miesięcznie :)

Se pogadaj - porównaj zyski takiego facebooka i googla z ceną
akcji przy pierwszym notowaniu lub ceną emisjyjną. My żyjemy
tutaj, a tam [znaczy w Usiech] jest inny model biznesowy.

> Tak. Kiedyś wchodziłem i było z tego ruchanie - w realu. A czemu pytasz ? ;)

No to jesteś lepszy, bo ja nie, ale wystarczyło mi czytanie o
tym, jak 60.letnie kobitki, szydełkując, odgrywały sceny
orgazmu. Gdybyś nie wiedział - kobieta 60. letnia może spokojnie
udawać 30-40 latkę. ;> To ostatnie wiem z obserwacji
[falsyfikacji] w realu.

> Nie kumam tezy. Serio.

Słowo - marketing - w pierwszej linijce. Przeciętne Kowalski
łapie się na to, że w reklamie powie się, że przeciętny Nowak
wygrał 10 000 USD. Niuans i paradoks, bo wygrana Nowaka nie
wpływa na wygraną Kowalskiego.

serii "a gdyby

> "wynikającego" Cię zdradziło - ale ja mi też niedużo brakuje >
> ;)

Czepiasz się. ;> To dopiero zaczątek 6. ;>

PF

50. Data: 2012-05-04 22:15:12

Od: Flyer <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <jo1jpa$kbv$1@node2.news.atman.pl>,
i...@g...com says...

> Użytkownik "Przemysław Dębski" <p...@g...pl> napisał w wiadomości

> Słucham???? Ja poproszę przepis na taką kwotę:-) Powaga- uważasz za realne
> taką wygraną? W jakim czasie? Przy jakich inwestycjach?

Chiron, słońko Ty nigdy nie zachodzące nad szczytami Karpat -
zyski dla właściciela portalu. Jełopie. ;>

PF

Hitler nigdy nie umarł!
Kryteria wyboru
Re: Auto Insurance Online