Re: ło matko

From: Stalker <t...@i...pl>
Newsgroups: pl.sci.psychologia
Subject: Re: ło matko
Date: Thu, 03 May 2012 20:16:39 +0200
<jnkbu3$v3m$1@node2.news.atman.pl> <jnkdfu$se$1@node2.news.atman.pl>
<jnkf1e$2gh$1@node2.news.atman.pl> <jnkf9i$2bt$2@node2.news.atman.pl>
<c...@2...googlegroups.com>
<d...@a...googlegroups.com>
<jnsdft$81v$1@node2.news.atman.pl>
<1...@o...googlegroups.com>
<jntj9j$coa$1@node2.news.atman.pl> <jntldc$ort$1@usenet.news.interia.pl>
<jntn2l$gm6$1@node2.news.atman.pl> <jntopn$u6j$1@usenet.news.interia.pl>
<jnufc6$ads$1@node2.news.atman.pl>

W dniu 2012-05-03 19:30, Chiron pisze:

> Jednakże nie zastosowali tego sposobu myślenia nawet Irlandczycy,
> rugowani na początku 20 wieku ze swojej ziemi. Ani też wiele innych
> nacji.

NIe wiem, o której wersji opcji Samsona teraz piszesz,ale jeśli o tej
drugiej, z użyciem bomby atomowej, to ci podpowiem, że Irlandczycy w
latach 20-tych takiej bomby jeszcze mieć nie mogli :-)

> Biorą taki wariant na poważnie jedynie Izraelczycy.

I skąd ty to wiesz? :-)

> I to z podobnej przyczyny, dla której grają w drużynach europejskich- nie
> starając się dogadywać z sąsiadami.

Chiron jest pewna granica infantylności w wypowiedziach, nie wierzę, że
nie wiesz, że ją właśnie przekraczasz...

(Pomijam fakt, że nie tyle graja w drużynach europejskich, co ich
zespoły są przydzielone do rozgrywek europejskich)

Chiron jeśli ty NAPRAWDĘ uważasz, że oni grają z Europą, bo się nie chcą
dogadać z sąsiadami, a nie ze względów bezpieczeństwa, to kurczę sam już
nie wiem co :-)

> Tylko że to akurat zrozumienie tego wymaga odrobiny znajomości psychologii,
> i nie teoretycznej- tylko po prostu- w miarę przynajmniej dobrego kontaktu z sobą.
> Czy rozumiesz, o czym piszę?

Swietnie to rozumiem: Bzdury wypisujesz...

> Bo rozumiesz pan- ani narody, ani pojedyńczy ludzie za
> bardzo zimnym rozumem się nie chą kierować. Bo gdyby się kierowali- to
> nie składali by się np na osadnictwo w Palestynie, tylko sfinalizowali
> by zakup Kenii, Konga czy Madagaskaru (bo tak planowali ci, którzy
> myśleli kryteriami rozumowymi)

Tak, a najlepiej jakby mieli ten Izrael na bezludnej wyspie, a ich
pierwszą prezydent została Nina Terentiew...

Stalker