Re: lodówka wolna czy zabudowana

Data: 2003-11-14 14:43:51
Temat: Re: lodówka wolna czy zabudowana
Od: "666" <j...@n...op.pl>

Jest dokładnie, jak napisałeś.
Ja w jednym łokalu zabudowałem lodówkę, paranoja finansowa, średnia użytkowość (aż
wolę nie myśleć o tym kurzu z tyłu), natomiast lodówki 'nie widać', co akurat w
tamtym specyficznym quasi-biurowym wnętrzu mogło być istotne (ale po przemyśleniach
już nie jest tak bardzo istotne, szczególnie, że oferta ładnych wolnostojących
chłodziarek jest coraz szersza z roku na rok).
W następnym mieszkaniu już projektowałem wolnostojącą...
JaC

> Moim zdaniem sprzęt do zabudowy przeznaczony jest do innej grupy klientów: takiej,
której bardziej zależy na estetyce i mogą sobie pozwolić żeby za to ekstra zapłacić.
> Po prostu na sprzęcie do zabudowy producent ma lepszą marżę.
> Sprzęt do zabudowy kosztuje drożej niż wolnostojący jeszcze przez to, że trzeba
doliczyć koszt szafki, któa potrafi kosztować tyle co sama lodówka i to też nie
dlatego że wychodzi na nią więcej materiału.
> Podejrzewam że producenci mebli kuchennych też sobie na tych fanaberiach zarabiają.
:)