Re: ?lub.

Data: 2005-06-08 09:25:30
Temat: Re: ?lub.
Od: "aniared/A.L." <a...@n...pl>

Joanna Pawlus napisał(a):

> Nie wiem co nie pasuje Joli (pewnie chcą jej wcisnąć promocyjny płyn do
> spryskiwaczy oraz napój energetyczny dający dodatkowe 20 punktów na kartę
> Vitay :)
> Ale wszystkie znane mi Orleny chrzczą.
> BP rules.

Na BP usiłowali mi ostatnio wcisnąć ich kartę lojalnościową, mimo że
stwierdziłam, że nie posiadam samochodu. Płaciłam za paliwo, ale to był
wyjątek. No i zdenerwowało mnie długie czekanie, aż ktoś wyłoni się z
pakamery by spacerowym krokiem udać się w kierunku dystrybutora gazu (bo
gazu nie tankuje się samodzielnie). Ale to może specyfika tej akurat stacji.
--
Ania