ślub.

271. Data: 2005-06-05 21:21:32

Temat: Re: ?lub.
Od: Anna M. Gidyńska <a...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 5 Jun 2005 21:14:48 +0000 (UTC), in pl.rec.uroda "Jolanta
Pers" <j...@N...gazeta.pl> wrote in <d7vq08$rih$1@inews.gazeta.pl>:

>Uff, to dobrze. To bardzo dobrze. Bo ja strasznie lubię ich ciuchy, od koszul
>nocnych jestem wprost uzależniona, a lokalizacja przy Centralnym nadzwyczaj
>mi odpowiadała - zawsze się wpadało przed odjazdem.

no, to chwilowo masz problem, musiałabyś się pojawić w okolicach
Gdańskiego (np. 33 spod Centralnego na północ). Arkadię polecam, dużo
ciekawych sklepów, np. Taberna Saponaria, jak lubisz pierdoły
kąpielowo-pachnące w stylu naturalnym. no i Tommy Store, chociaż nijak
się ich oferta nie ma do tego, co jest w USA:/

amg

272. Data: 2005-06-05 22:50:43

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak wrote:

> Ja tam lubię pytać ;-) Odpowiada zawsze "Weź oba, jeśli ci się
> podobają".

no ja z reguly dostaje taka odpowiedz, co sprawia, ze pytanie nie
zawsze odnosi pozadany wczesniej skutek (kupno _jednej_ rzeczy) :)

-- kasica

273. Data: 2005-06-05 22:56:48

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Anna M. Gidyńska wrote:
> [...]

spoko spoko, marksa nam nie zamierzja zabrac. BTW jest jeszcze ten w
GM.

no ja za rzadko odjezdzam, zeby to byla dobra okazja do wpadania :)
ale tez wpadalam, bo mi po drodze. i quiche szpinakowy mozna bylo
zjesc...

> [...]
> kąpielowo-pachnące w stylu naturalnym. no i Tommy Store, chociaż nijak
> się ich oferta nie ma do tego, co jest w USA:/

a taberne tez polecam - obkupilam tam raz siebie i rozne
osoby obdarowalam ichnimi wyrobami. mila i tansza alternatywa
dla l'Occitane w dziedzinie kapielowej.

-- kasica

274. Data: 2005-06-05 23:14:57

Od: Katarzyna Kulpa <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Małgorzata Krzyżaniak wrote:

> Nie wiem, czy w Warszawie są sklepy Humanic, ale tam mają śliczne,
> klasyczne, proste sandałki (góra ze skóry, wyściółka ze sztucznej
> świnki) - czarne i czerwone. Niestety na http://www.humanic.pl/ tych
> akurat nie znalazłam. Cena też przyzwoita - 80 zł. Mogę zdjęcie privem
> podesłać.

thx, obejrzalam stronke, wynika, ze maja sklep w Reducie.
jednak prawie wszystkie letnie sa na szpilce jakiejs.
no i ja musze miec skore w srodku, wszelkie sztucznosci
mecza mi stope.

-- kasica, ktora zanabyla ecco klapki, i zrobilo sie
zimno :)

275. Data: 2005-06-06 09:17:53

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Joanna Pawlus:
ymbeline/E_succes.jpg]
> Yyy, Ty poważnie to napisałaś? Bo ten znak zapytania na końcu mnie
> skonfundował..Wg mnie wygląda super...

Poważnie. Rany, ja lubię patrzeć szczupłe kobiety, ale czy tylko ja
widzę w tej kościste widmo? 8-O Spójrz na jej miednicę i obojczyki.

> Mam dziś przyćmienie mózgu. To żart czy poważnie?

Poważnie. Mogę założyć się o dowolną kwotę, że co najmniej biust
i talia są nieudolnie zrobione Photoshopem.

Dla nie wierzących w siłę Photoshopa:
http://www.flicka.org/retusch_popup.html (poczekać chwilkę i kliknąć
w wyskakujące "Avslöja bluffen: klicka här". Pouczający przykład.

Saddie
--
saddie
hell.pl http://aravis.itpp.pl/oaza.jpg

276. Data: 2005-06-06 09:25:41

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Anna M Gidyńska:
> On Thu, 02 Jun 2005 16:56:57 +0200, in pl.rec.uroda "Katarzyna Kulpa"
[...]
> chiba tak. ja nie wiem, ale nie lubię, bo to taki element obowiązkowy.

A mnie to potwornie śmieszy, bo ten song, jeśli ktoś sobie zada trud
zrozumienia tekstu, traktuje o kobiecie, która wychodzi za niekochanego
faceta i ślub oznacza dla niej koniec marzeń. Zapodanie go komuś na
weselu świadczy o braku taktu i, delikatnie mówiąc, ciężkiej niekumacji.

Saddie

277. Data: 2005-06-06 09:36:17

Od: Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tako rzecze Katarzyna Kulpa:
> no wlasnie, ja lubie czynnosc przymierzania. wchodzisz, wybierasz i
> mierzysz, mierzysz. nie w kazdym sklepie oczywiscie - musi byc
> duza, wygodna przymierzalnia z _wystarczajaca_ liczba wieszakow
> i polka/stolkiem do postawienia torebki, no i rzecz jasna ciuchy musza
> nie irytowac niezbornym krojem i dziwacznym rozmiarem

I w lecie musi być klimatyzacja. Nic wstrętniejszego niż miotanie
się w przymierzalni w upale.

> macie jakies ulubione przymierzalnie? moj absolutny faworyt to claire.dk
> i swietej pamieci marks@spencer w Al.Jerozolimskich.

Mój ulubiony sklep -- Cubus -- ma również moją ulubioną przymierzalnię.
Niewielką, ale z dobrze ustawionymi lustrami, nie ma problemu z obejrzeniem
sobie tyłka obleczonego w nowe spodnie. A Cubusa lubię za to, że ma
normalne rozmiary ciuchów. W sklepach typu Tally Weijl jestem wielorybem
pozostającym ponad górną granicą rozmiarówki, w większości (mł)odzieżowych
jestem w górnej granicy (rozmiarówka leci od 34, na wieszakach króluje 36,
a na mnie pasuje np. 42 i to nie zawsze), a w Cubusie wchodzę w normalne
40. I to 40 _jest_, i to nawet nie w postaci jednej stukrotnie
przymierzanej, poplamionej, rozwleczonej, pozbawionej guzików sztuki!
I nawet jak założę spodnie i pasują w biodrach, to nie bardzo odstają
w talii!...

Saddie, która kolejny rok kupuje spodnie w Cubusie. Obecnie -- dwie pary
moro, jedne pełne, jedne 3/4 :)

278. Data: 2005-06-06 09:38:43

Od: "aniared/A.L." <a...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lewicka napisał(a):
> [...]
> faceta i ślub oznacza dla niej koniec marzeń. Zapodanie go komuś na
> weselu świadczy o braku taktu i, delikatnie mówiąc, ciężkiej niekumacji.

No właśnie, o tym samym myślałam. Pan Młody powinien czuć się zagrożony
(i ośmieszony).
--
Ania

279. Data: 2005-06-06 09:59:34

Od: Theli <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Niewielką, ale z dobrze ustawionymi lustrami, nie ma problemu z obejrzeniem

Podobnie ma H&M - lustra pod katem i widac sie z kazdej strony.
Sympatyczna przymierzalnie mial kiedys Qiuosque w Poznaniu (ten, ktory
byl najblizej Starego Rynku) - osobne pomieszczenie na koncu sklepu,
gdzie w przebieralniach nie bylo luster, trzeba bylo wyjsc i ogladac sie
we wspolnym lustrze - idealne, gdy na zakupy idzie sie z kims.

th

280. Data: 2005-06-06 10:03:09

Od: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> napisał(a):

> I w lecie musi być klimatyzacja. Nic wstrętniejszego niż miotanie
> się w przymierzalni w upale.

no to dotyczy sklepow w ogole.
i czysto musi byc.

> Mój ulubiony sklep -- Cubus -- ma również moją ulubioną
> przymierzalnię.
> Niewielką, ale z dobrze ustawionymi lustrami, nie ma problemu z
> obejrzeniem sobie tyłka obleczonego w nowe spodnie.

moim skromnym to w Kubusiu jest za ciasno. i drzwiczki sie nie
zamykaja, i obsludze sie nie chce zabierac pozostawionych ciuchow, a jak
ktos jest obok i zdejmie buty, to bez specjalnego schylania sie
mam okazje podziwiac jego stope zaniedbana. Kappahl jest duzo lepszy,
a tez ma takie lustra do ustawiania.

a beznadziejny jest jacqueline riu, gdzie lustro jest na zewnatrz i trzeba
sie wyginac przed nim publicznie. to samo mango (skandal, jedno lustro
dla wszystkich, odpadlam, jak to pierwszy raz zobaczylam).

> [...]
> (mł)odzieżowych
> jestem w górnej granicy (rozmiarówka leci od 34, na wieszakach króluje 36,

wez nawet nie mow o tally costam - to cos odrzuca mnie juz z zewnatrz,
raz wlazlam i szybko ucieklam. to jest IMHO dla gimnazjalistek,
choc znam jedna pania w dojrzalym wieku, co tam kupuje :)
a z cubusem to trzeba troche uwazac na jakosc. kupiony tam kiedys
golf wykazal sie odpadnieciem golfa wlasciwego od reszty. za to
ostatnio nabylam tam piekna khaki marynare, pare koszulek i sa
bardzo ok. spodnie mi sie tam tez podobaly, musze pomierzyc.

-- kasica

Włosy na nogach / skracanie
Bardzo, bardzo chwalę...
opalanie
[K-ce] Pierre Arthes XXL - gdzie?
Gabinety dermatologiczne (Zabrze i Gliwice)-krótkie pytanko...