Re: ?lub.

From: "Katarzyna Kulpa" <k...@h...pl>
Newsgroups: pl.rec.uroda
<5...@4...com> <d7k3f7$ci1$1@news.onet.pl>
<b...@4...com> <d7k6ck$jac$1@news.onet.pl>
<7...@4...com>
<4...@n...o2.pl>
<3...@4...com>
<d7k7t1$f2o$1@inews.gazeta.pl>
<i...@4...com>
<d7lf6h$ocb$1@inews.gazeta.pl>
<m...@4...com>
<429ee0e4$1@news.home.net.pl>
<7...@n...home.net.pl>
<s...@a...itpp.pl>
Subject: Re: ?lub.
Date: Mon, 06 Jun 2005 12:03:09 +0200

Malgorzata Lewicka <s...@h...pl> napisał(a):

> I w lecie musi być klimatyzacja. Nic wstrętniejszego niż miotanie
> się w przymierzalni w upale.

no to dotyczy sklepow w ogole.
i czysto musi byc.

> Mój ulubiony sklep -- Cubus -- ma również moją ulubioną
> przymierzalnię.
> Niewielką, ale z dobrze ustawionymi lustrami, nie ma problemu z
> obejrzeniem sobie tyłka obleczonego w nowe spodnie.

moim skromnym to w Kubusiu jest za ciasno. i drzwiczki sie nie
zamykaja, i obsludze sie nie chce zabierac pozostawionych ciuchow, a jak
ktos jest obok i zdejmie buty, to bez specjalnego schylania sie
mam okazje podziwiac jego stope zaniedbana. Kappahl jest duzo lepszy,
a tez ma takie lustra do ustawiania.

a beznadziejny jest jacqueline riu, gdzie lustro jest na zewnatrz i trzeba
sie wyginac przed nim publicznie. to samo mango (skandal, jedno lustro
dla wszystkich, odpadlam, jak to pierwszy raz zobaczylam).

> A Cubusa lubię za to, że ma
> normalne rozmiary ciuchów. W sklepach typu Tally Weijl jestem wielorybem
> pozostającym ponad górną granicą rozmiarówki, w większości
> (mł)odzieżowych
> jestem w górnej granicy (rozmiarówka leci od 34, na wieszakach króluje 36,

[...]

wez nawet nie mow o tally costam - to cos odrzuca mnie juz z zewnatrz,
raz wlazlam i szybko ucieklam. to jest IMHO dla gimnazjalistek,
choc znam jedna pania w dojrzalym wieku, co tam kupuje :)
a z cubusem to trzeba troche uwazac na jakosc. kupiony tam kiedys
golf wykazal sie odpadnieciem golfa wlasciwego od reszty. za to
ostatnio nabylam tam piekna khaki marynare, pare koszulek i sa
bardzo ok. spodnie mi sie tam tez podobaly, musze pomierzyc.

-- kasica