magnez... regularnie - prochy.

1. Data: 2002-08-26 18:12:39

Temat: magnez... regularnie - prochy.
Od: "Nishigoi" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Pracuje jako dziennikarz i lykalem sobie ostatnio regularnie
Magnefar B6. Dobry proch - pomagal mi. Teraz zlecilem
znajomej zakup kolejnej porcji, bo mi sie skonczyl.
Przyniosla do domu MAGNE - B6. I na pudelku czytam: (m.in)
"Nie stosowac przewlekle". Czy to cos innego? Czy moge to
sobie lykac po jednej tabletce na dobe? Dawkowanie jest 3 do
6 tabletek w ciagu doby, czyli... Prosze o pomoc.

Dziekuje i pozdrawiam
Nishi

2. Data: 2002-08-26 18:29:59

Temat: Re: magnez... regularnie - prochy.
Od: "KM" <k...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nishigoi" <n...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> sobie lykac po jednej tabletce na dobe? Dawkowanie jest 3 do
> 6 tabletek w ciagu doby, czyli... Prosze o pomoc.

Magne B6 zawiera oprocz magnezu witamine B6. Jej nadmiar (hyperwitaminoza)
nie jest pozadany.

Chris

3. Data: 2002-08-26 18:44:23

Od: "Nishigoi" <n...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

KM wrote:
> Magne B6 zawiera oprocz magnezu witamine B6. Jej nadmiar
> (hyperwitaminoza) nie jest pozadany.
>
> Chris
Ok. Postaram sie kontrolowac inne zrodla (zwlaszcza
farmaceutyczne). DZiekuje za pomoc.

Nishigoi

4. Data: 2002-08-27 08:32:14

Od: "Dorota P." <d...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KM napisał:

> Magne B6 zawiera oprocz magnezu witamine B6. Jej nadmiar (hyperwitaminoza)
> nie jest pozadany.

Magnefar B6 (jak sama nazwa wskazuje) również zawiera witaminę B6,
która ułatwia przyswajanie magnezu (o 20-40%)
W skład jednej i drugiej tabletki wchodzi ta sama ilość witaminy B6 (5
mg). Różnią się postacią pod jaką przyjmujesz magnez - mnie lekarz
informował, że mleczan magnezu (zawarty w magne - b6) jest lepiej
przyswajalny ale taniej podobny skład jest w Magvicie.

Pozdrawiam,
Dorota

5. Data: 2002-08-28 06:59:31

Od: "I.Tichy" <t...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

jest jeszcze Maglek B6
mleczan magnezu + wit B6, skład taki jak magne b 6 tylko dwa
razy tanszy ok 16 pln za opakowanie 50 tabletek

pozdrawiam Tichy

6. Data: 2002-08-28 07:08:12

Od: "Dorota P." <d...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik I.Tichy napisał:
> jest jeszcze Maglek B6
> mleczan magnezu + wit B6, skład taki jak magne b 6 tylko dwa
> razy tanszy ok 16 pln za opakowanie 50 tabletek

Skład ten sam co magne b6 i magvit
z tym, że niestety tabletki nie są powlekane
co może owocować dolegliwościami żołądkowymi,
ale spróbować można :)
Ja tam wolę dołożyć te 2 pln za powłoczkę ;)

Dorota

polip
pytanko - znieczulenia
Ratunku !!!!!!