Re: makaron z kiełbasą

1. Data: 2004-02-26 08:56:27

Temat: Re: makaron z kiełbasą
Od: "zojka" <z...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Hm...
ja robię makaron z parówkami

Makaron osobno gotuję (najlepiej świderki)
w innym garnku podsmażam cebulę, wkrajam drobno pokrojone parówki (można je
zastąpić kiełbasą), do tego dodaję pół słoika koncentratu pomidorowego i
odrobinę wodę - sół, pieprz, jak mam ochotę to tabsco

Obie rzeczy łączę dopiero na talerzu - można posypać tartym żółtym serem

1. Data: 2004-03-03 10:38:53

Od: "Krzysztof Kraszewski" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zojka" <z...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> odrobinę wodę - sół, pieprz, jak mam ochotę to tabsco
>
> Obie rzeczy łączę dopiero na talerzu - można posypać tartym żółtym serem

Jeśli dodasz łyżkę musztardy i troszkę mielonej ostrej papryki
ki to Ci wyjdzie "makaron po zbójecku"
Acha!
Koniecznie trzeba dodać pół puszki odsączonego zielonego groszku i 2
pokrojone w kostkę kiszone ogórki>
Fanatyk makaronu.
KK

Danie z łososia - pomocy