Re: mały domek

From: "Tomek" <k...@v...pl>
Newsgroups: pl.rec.dom
Subject: Re: mały domek
Date: Mon, 28 Jul 2008 10:52:25 +0200
Sender: k...@n...onet.pl

> Tego oto dnia 2008-07-25 23:40, Niejaki/a Tomek bedac w stanie euforii
> nagryzmolil/a co nastepuje:

> Panie jest XXI w., teraz sprzata sie samo ;-)

> hehehehe Moj sasiad strasznie sie cieszy ze nie musi wracac do klatki w
> bloku,
> gdzie jedynym zajeciem bylo meczenie kciuka na wersalce.
> BTW Wspolczuje Ci tej klatki w korej sie sam zamknales. Osiedle
> ogrodzone a'la getto ?

> O czym ty bredzisz? Myslisz ze jak ktos sobie postawi dom to bedzie
> naprawial dach rownie czesto jak w bloku?

> [...]
I tak sobie w gatkach zimą spacerujesz z sipą w ręku bo akurat spadł śnieg i
żeby wyjechać samochodem to trzeba godzinę wcześniej wstać. W to ze w informacji
o pogodzie było że zawieje i zamiecie strażnik rozdający mandaty nie chce
uwierzyć. Jakoś wszystkie nowe domki są jednak na zadupiu bo na działki w
rozsądnie położone prawie nikogo nie stać. Na te domki na zadupiu też prawie
nikogo nie stać. Tak naprawdę to należą do banków a nie do osób w nich
mieszkających. Trend do mieszkania za miastem bierze sie z tego ze jeszcze
niedawno Polska była krajem rolniczym. Prawie wszyscy mieszkali na wsi. I domek
na wsi to powrót do korzeni. Tylko niewielka cześć populacji to miastowi od
tylu pokoleń że wioskowe geny u nich zaniknęły i nie mają inklinacji do kopania
szpadlem w ziemi. Miastowi i wieśniaki to dwa rożne gatunki. Jedni realizują sie
w uprawianiu ziemi, hodowaniu kur i królików. Dawaniu sobie raz w tygodniu w
palnik ze szwagrem i obgadywaniu sąsiadów. Miastowi w tym czasie chodzą do kin,
teatrów i też dają w palnik ze szwagrem ale trochę inaczej. Nie tak żeby spać
potem na ulicy. Bo w mieście się nie da. Nawet działki pracowniczej nie chcę mieć.