Re: mały domek

Data: 2008-07-30 09:56:37
Temat: Re: mały domek
Od: Marek Kutyla <S...@j...pl>

Tego oto dnia 2008-07-30 10:42, Niejaki/a /// Kaszpir /// bedac w stanie
euforii nagryzmolil/a co nastepuje:

> Znam prezesa duuużej firmy który mieszka w bloku.Jako że moja mama g odobrze
> zna kiedyś zapytała się go czemu nie kupi sobie domu (stac go na to).
> Stwierdził że woli mieszkac w bloku bo tutaj ma komfort.

No to prawie powiedzial prawde ;-)

> Nie musi martwić się o dach , ogrzewanie , odśnieżanie chodnika i dojazdu ,
> o kanalizację i itd ...

OOOOooooo! i prawie zblizyl sie do prawdy ;)

> Do tego dochodzi "bezpieczeństwo". W bloku są sąsiedzi którzy mogą rzucić
> okiem na nasze mieszkanie podczas naszej nieobecności

Ta akurat! To dziala tylko wtedy gdy masz w bloku osoby niepracujace lub
starsze ktore z braku innego zajecia zezuja caly czas dookola. Jesli
miszkancami twojej najblizszej okolicy sa ludzie pracujacy to nie bedzei
komu pilnowac.
Zeby nie bylo - w przypadku domow sytuacja wyglada identycznie. Tyle
tylko ze w przypadku bloku jest wieksza anonimowosc, latwiej mimo
wszystko wejsc/przemknac sie do klatki niz podjechac po posesje. Poza
tym, majac doswiadczenia z mieszkania i tu i tu wydaje mi sie ze osoby
mieszkajace w domach maja wieksze poczucie prywatnej wlasnosci i
bardziej ich obchodzi to co moze sie stac zlego u sasiada.

> Płaci i wymaga ...

To niech sprobuje wymienic sobie grzejnik w lazience ...
;-)

> A w przypadku domu musiałby się tym wszystkim sam zajmować ...

Bez przesady! To wszystko to sa wykrety zeby nie powiedziec wprost
prawdy. Chodzi o ta paranoje z odsnierzaniem dachu? Trzeba miec
wyjatkowego pecha zeby wystapila taka koniecznosc. Ogrzewanie - na
jesieni wlacza sie CO, na wiosne wylacza - tez mi robota. Odsniezanie -
tez przesada - nie matego az tak wiele, tak naprawde zdarza sie moze 1-2
w roku ze napad tyle sniegu zeby rano przez niego nie przejechac jak sie
czlowiek spieszy do pracy a i wtedy wystarczy pare machniec lopata i da
sie przejechac. Mozna odsniezac wieczorem poprzedniego dnia, wtedy rano
nie duzej warstwy sniegu, mozna po pracy tylko trzeba chciec.
Kanalizacja? Jaki to problem - samo leci do rury.
Preteksty panie, preteksty ...

> [...]
> chciałbym mieć większy metraż. Marzy mi się mały ogródek z placem zabaw dla
> naszych maluchów , garaż dla naszego samochodu i całkowita "izolacja" przed
> innymi ludźmi (możliwość rozpalenia grilla , spotkań przy głośnej muzyce ,
> posiadanie psa (bo pies w bloku to jakieś nieporozumienie i głupota
> właściela i całkowity brak szacunku dla innych mieszkańców).
> Dodatkowo chciałbym móc sobie sam "zaprojektować" albo mieć wpływ na jego
> całkowitą aranżację wnętrza (dobrać grzejniki takie jakie mi się podobają ,
> okna takie jakie mi się podobają i itd ...)

O! Madrze powiedziane. Zycze spelnienia marzen! :-)

--
3M-cie sie czego chcecie !
Marek Kutyla vel zarki -- popraw ADRES w odpowiedzi --

Nieoficjalne FAQ grupy pl.comp.sieci: http://sierp.net/faq