Re: mam lekką nadwagę

Data: 2006-11-13 22:49:35
Temat: Re: mam lekką nadwagę
Od: Mateusz Szczyrzyca <a...@p...onet.pl>

2006-11-13: Damork wrote:
> Na mównicę wtargnął "Hania", poprawił mikrofon i łamiącym się z emocji
> głosem wykrzyczał do zmartwiałych słuchaczy:

> Droga Haniu, jak już Ci Marta napisała - Merida jak i inne wymienione
> przeze mnie firmy to producenci rowerów. W marketach dostaniesz tańsze ich
> odpowiedniki które jednak są takiej jakości, że mogą stanowić zagrożenie
> dla zdrowia i dlatego ich nie polecam, niemniej jednak ciężko by było
> potraktować jako suplement diety, chyba że po zmieleniu na drobno.
>
> Zasugerowałem po prostu lotarii żeby jadła mniej i przez co najmniej
> [...]

Poczytaj ową Hanię na Google - to się dopiero zdziwisz jak wszystkich
ustawia po kątach, a tu taki numer... widać, że dużo czytuje gazeta.pl,
tam ,,redaktorzy'' takich leków jeszcze nie analizowali i stąd ta
drobna wpadka. :->

PS Ale jak ktoś forwardnie ten post na prhn i precla to się to nie
zmarnuje. :-)

--
{ <http://www.rowerowe.net> - wycieczki rowerowe, zawody, sprzęt }
{ <http://www.bikertrzebinia.pl> - trzebińska grupa rowerowa }