Data: 2001-10-30 19:54:25
Temat: Re: manipulacja a perswazja
Od: Joanna <c...@p...onet.pl>
Pokaż wszystkie nagłówki
in article 3...@n...vogel.pl, Grzegorz at e...@p...onet.pl wrote on
30-10-01 21:59:
> witam,
> jak dzisiaj usłyszałem na seminarium, bodźce reklamy podprogowej działają
> tylko kilka godzin i nie mażna na niej budować świadomości marki. Ale
> ciekawe co zdziałałaby kampania oparta na całej serii spotów z komunikatami
> podprogowymi?
>
> pozdrowka
> Grzegorz
>
Do budowania swiadomosci marki potrzebne sa kampanie oddzialujace nie na
emocje tylko, ale i na przekonania. Jak sam wspomniales - bodzce podprogowe
dzialaja krotki. Sa niewystarczajace do tego, by zmienic postawe, system
wartosci. Nawet wtedy, kiedy bedziemy je ciagle powtarzac. Ilosc nie
przechodzi w jakosc:)))
Bodzce podprogowe moga rozpraszac, chyba ze sa wybitnie zgodne z tym, co
przekazywane jest w warstwie percepowanej reklamy - ale wtedy nie ma
sposobu, zeby badac, czy swiadomosc buduje jawny, czy podprogowy komunikat.
pozdr.
Jo.
|