Re: margaryny

1. Data: 2001-07-13 11:24:53

Temat: Re: margaryny
Od: "Tomek-Tw" <t...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No wlasnie.Moj lekarz twierdzi,ze maslo jest zdrowsze niz margaryna jesli
juz
> trzeba sobie chlebek posmarowac.Do smazenia oliwa.Ja tez wolalabym
margaryne ze
> wzgledow szybkosciowych ale jej juz nie uzywam.

A co powiecie na to

[cytat]
Margaryna Flora pokonala maslo
Pieczywo powinnismy smarowac flora, z nabialu jesc glownie sery twarogowe, z
mies - piers indyka bez skory, a jesli slodycze, to tylko keks i czekolade.
Tak wykazaly najnowsze badania produktow spozywczych pod wzgledem zawartosci
tluszczow, przeprowadzone przez Instytut Zywnosci i Zywienia.
Dzienna dawki spozycia kwasow tluszczowych nie powinna przekraczac 30%
pozywienia - uwaza dr Malgorzata Kozlowska-Wojciechowska, przewodniczaca
Rady Promocji Zdrowego Zywienia.
Naukowcy ustalili, ze z tluszczow jedynie flora nie zawiera szkodliwych
kwasow "trans" i zachowuje przeciwwage niezbednych kwasow nienasyconych nad
szkodliwymi - nasyconymi. Z badan wynika tez, ze margaryny sa zdrowsze niz
maslo. Jezeli chodzi o tluszcze do pieczenia i smazenia to zaleca sie
uzywanie tylko kasi, delmy i mlecznej. Analiza objeto rowniez slodycze, z
ktorych najlepiej wypadl keks, a po nim czekolada i wafle.
- Z serow dobrze ocenilismy serek wiejski i sery twarogowe, negatywnie zas
powszechnie lubiane sery zolte i topione - mowi dr inz. Marek Daniewski,
kierownik zespolu badawczego.
[koniec]

Ja uzywam Flory dlatego, ze jest to jedyna margaryna ktora nie smierdzi
sztucznoscia i jest delikatna. Cena tez o czyms swiadczy - najdrozsza
margaryna w Polsce. Ponad 4 zl za 400 gram

Tomek-Tw.
e-mail: t...@b...pl; t...@p...fm
icq: 62660490; gg: 81195

1. Data: 2001-07-13 11:37:49

Od: Monika Bacinska-Wojewódka <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tomek-Tw" <t...@b...pl> napisal w wiadomosci
> A co powiecie na to
> [cytat]
> Margaryna Flora pokonala maslo

Powiem, ze mam kolegow (i kolezanki), ktorzy pracuja w firmach PR, przygotowuja takie
badania i pisza takie teksty.

:-) Monika (maslo, ale w malych ilosciach)

1. Data: 2001-07-13 12:00:15

Od: "{Wilma}" <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tomek-Tw" <t...@b...pl> napisal w wiadomosci
: Ja uzywam Flory dlatego, ze jest to jedyna margaryna ktora nie smierdzi
: sztucznoscia i jest delikatna.

Ja tez praktycznie od momentu pojawienia sie tej margaryny tylko ja uzywam i
popieram Cie. Cena niestety w porownaniu z innymi zwala z nog. No, ale jesli
chce sie jesc smacznie to niestety ... trzeba placic ;o(
pozdr. Wilma

1. Data: 2001-07-13 12:09:03

Od: "Jader" <j...@p...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Tomek-Tw" <t...@b...pl> napisal w wiadomosci
> A co powiecie na to

A swistak siedzi i zawija ja w te sreberka...

Jader

1. Data: 2001-07-13 12:32:57

Od: "*piotr'ek*" <p...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [cytat]