Re: marysia

Data: 2001-01-25 11:35:38
Temat: Re: marysia
Od: "Ewa Cichowska" <_...@p...wp.pl>

Użytkownik "Ace Ventura" <a...@p...warszawa.sdi.tpnet.pl> napisał w
wiadomości news:Pine.NEB.4.21.0101241513510.562-100000@grzyb.an
al.net...
On 24 Jan 2001, Ewa Cichowska wrote:

>czy ty czasem nie programujesz w C++?
>niektorzy programisci imperatywnych jezykow obiektowych upieraja sie, ze
>ellipsa jest rodzajem (is a-kind-of) okregu, poniewaz ma wszystkie
>jego wlasciwosci a dodatkowo potrafi zmieniac proporcje ;-)

:) Nie zdecydowanie nie programuję w tym jezyku. Nie mam nic wspólnego z
informatyką prócz meżczyzny informatyka...

>przepraszam, jesli kogos na grupie nie interesuja szczegoly dotyczace
>konopii, ale musze wyjasnic sprawe
>podsumowujac - marihuana to taki haszysz tylko z dodanymi lisciami i
>kwiatami ;-))

oki, rozumiem chyba mnie zawiodła widza od autorytetu... jakim są książki.
Ale cóż i one sie mogą mylic. Nie mam powodu by Ci nie wierzyc. przekonałeś
mnie. I dziekuję. Fajnie :)

>nie zaobserwowalem...

Ja niestety tak...dosć przykry widok... nie warto nawet wspominac.

EWA