Re: matka

From: "Basia Z." <jelon@USUN_TO.skpg.gliwice.pl>
Newsgroups: pl.soc.rodzina
Subject: Re: matka
Date: Wed, 17 Sep 2003 14:54:14 +0200

> Powiedzmy, że w wyniku pewnych różnic w doświadczeniu zawodowym i
> ukierunkowaniu ojciec i matka nie mają równych pozycji startowych, tata
> zarabia nieregularnie i nie można od niego więcej wymagać. Za to czule i
> troskliwie i świetnie opiekuje się dzieckiem, nie licząc około czterech
> miesięcy wyjazdów (złożonych do kupy, każdy po trzy tygodnie)

No to co chcesz ?
To (prawie) idealny układ, u mnie jest tak samo. Tylko wyjazdy mojego męża
krótsze, za to ich więcej (oj, żeby tylko były lepiej płatne). A chłopaki
wychowywane więcej przez ojca są bardziej samodzielni i jakoś tak potrafią
samodzielnie sobie radzić w wielu dość niespodziewanych dla mnie sytuacjach.

Pozdrowienia.

Basia